Ik wil wel een casemod voor je doen, zie mijn vorige post (1 pagina terug in deze topic) voor eerdere resultaten. Ik woon vlak bij Enschede (Twente, Overijssel). PM me maar als je interesse hebt. M.v.g. Brauntje
denk dat mijners al kapot is Wat is nou dat draadje vanaf het punt waar de voeding binnen komt zorgt er uiteraard voor dat de controller het niet kan doen????
Zal even foto's maken van mijn xbox nu hij even in elkaar zit Nog WIP maar toch wel een beetje trots op Edit: Werk mee! kut imageshack Edit: Jah bijna... Edit: Of hij er stopt er weer mee Edit: Jah, hij is er : Spoiler Edit: Een reactie zou wel zo vriendelijk zijn
Hij werkt wel maar hij zit er nog niet in vast Moet even een leuke sticker maken Moet nog heel wat doen maar ik wou even kijken of hij het nog deed
tis alleen geen 360 Als ik de bieding op de kapotte 360 @ xbazar win. ga ik daarmee casemodden. Iig spuiten (en repareren )
klein vraagje.. als i kmijn case wil sluiten wilt het bovenste klemmetje niet (goed) dicht: kan iemand aub ASAP pm'en wat er loos is en hoe ik dit goed krijg (ik krijg mn faceplate er naemlijk nmeit geod op door dit probleempje)
Originele case? Of 3rd party. 3rd party spul past meestal niet 100%... En kijk ff of dat stukje bij de eject button vd dvddrive niet in de weg zit