Als ik een verkeerde site invoer die niet bestaat krijg je altijd een schermpje met daarop dat je pagina niet bestaat. Maar ik heb nu als ik een site intype die niet bestaat krijg ik een vreemde site die ik niet wegkrijg. kan iemand mij hierbij helpen?
xboxworld.nl maar, download hjiackthis eens, moet je even op google zoeken vind je het wel (anders hitman pro die is erg goed!)
Ook mooi en makkelijk. Er doorheen draaien, en even op "problemen" drukken in het programma. En klaar bent u...
No worries; die zie ik vanavond weer maar als ik dan toch op werk zit, kan ik net zo goed wat nuttigs roepen...
Dat zegt niks , spammer FF Ccleaner eroverheen, waarna je scant met windows defender oid, en je bent weer klaar voor de volgende keer
ik zag hoe die site heette dus ik kijk bij ccleaner en verwijder die site(cookies). type ik weer een site in die niet bestaat verschijnt die site onder een andere naam.
Heb je ook op "Problemen" gedrukt in CCleaner? Want weet je wat het nou is, de site heeft zich genesteld in je register en wat CCleaner onder problemen doet is alles wat niet in het register thuishoort verwijderen. Maak anders even een printscreen van je browser met de site, dan kunnen we je beter helpen. Je hebt toevallig niet Torrent101 gedownload he? Das namelijk hardnekkige spyware.
Welke site geeft hij weer...? Lijkt mij gewoon een typisch geval van spyware. In veilige modus scannen met Ewido Security Suit (tegenwoordig AVG anti-spyware?).