'The Chosen Ones' Naam: The Chosen Ones Clantag: TCO Website: www.thechosenonline.tk (voorlopige site, wordt aan pro-site gewerkt) Game: Gears of War Favoriete Gametype: Warzone, Annex Clanmembers: artisjok - Leader VassiliZaitsev0 - Co-Leader m00iboy Co-Leader Bossbess - Member stealth bobo MSN: artisjok - chris_riphagen123@hotmail.com VassiliZaitsev0 - edu_1223@hotmail.com m00iboy - basvanzanden@hotmail.com Bossbess - roy_van_coolwijk@hotmail.com stealth bobo - ferrarimanbob@hotmail.com Eisen: - Minimaal 15 jaar - Nederlands - Headset - Positieve instelling - In bezit van Gears of War - Toch wel wat skills EDIT: The Chosen Ones recruit niet meer, we hebben nu 5 actieve members en dat is voorlopig genoeg. We laten het weten als we nieuwe members nodig hebben Zie jullie in Gears of War M.v.g artisjok - Leader van TCO.
Oudere threads over deze clan zijn op slot. Geen nieuwe thread meer aanmaken aub. Houd het bij deze en mocht je wat willen veranderen kan dat met de 'edit'-knop. Offtopic posts zijn weg, maar bedankt voor de reports Continue!
Yep, eerdere topic is gemaakt door andere member en gaf onvoldoende informatie. Vandaar deze nieuwe topic. Ik hou het bij deze topic!
site De site die we voorlopig hebben is http://www.freewebs.com/arti90/index.htm meld je hier aan als je de clan wilt joinen greetz Vassili
Zijn wel meer hondjes die Fikkie heten hè AVHAHA. Ik zat in World of Warcraft in een clan die The Chosen Ones heette en heb dat door willen zetten hier op Gears of War. Jammer maar helaas. Heb je last van ons dan ? Je bent toch niet zo kinderachtig dat je ons gaat dwingen een nieuwe naam te nemen hè?
@ Nanoic3, dat heb ik inderdaad al gedaan. Het is nu www.thechosenonline.tk Toch bedankt voor je advies!
Nice naam, alleen was ik hier twee maanden eerder mee. Zelfs de lay-out lijkt op die van ons. Alleen zijn er iets meer hondjes dan clans. Je hebt wel degelijk onze thread gezien, want de lay-out is ongeveer hetzelfde.
3.0 we moeten nog aanmelden we hebben nu 5 clanleden mischien 6 is het al vol dan nano? ps zit jij nie meer bij Ic3
Het is al Vol sinds gisteravond geloof ik En MiCr0 Ic3 ( leider ) is er mee gestopt en naar RiP gegaan ( vraag me niet waarom in hemels naam ) Ik ben naar D2 gegaan en samen spelen we nu veel meer clanmatches. We heten nu ook: IntensiVe Gaming. ( zie het inT Topic ) Meld je anders aan voor www.consolegaming.nl bij: clanladders GoW en dan clannen we wel effe.
Ik zweer op mn moeders graf dat ik jullie naam niet gezien had en dat ik gewoon de naam van World of Warcraft voorstelde aan de anderen in onze clan, zij gingen hiermee ook akkoord. Jammer maar helaas.