Als het zo door gaat hebbe we volgende week 3 eps, niemand download naruto iedereen laat ut maar liggen. Het is nog maar 22k gedownload moet 75k..... Was niet deze week die special?
Ooh shit, de episode was echt te gruwelijk, vooral de laatste scene...kan niet wachten op het gevecht van Sasori Spoiler (niet tegen Kankuro)
True en voordat we aan het begin van episode 1 zijn (vraag me nog steeds af waarom ze dat hebben gedaan)) zijn we allemaal al omgekomen van ouderdom .
8-9 was sloooooooooooooooooom, langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam en traaaaaaaaaaaaaaaaag Zo heb ik ook geen fillers nodig. De onderwerpen zijn wel ok, maar dat tempo....
Net epi 125-135 gezien, echt té freaking uber cool voor woorden. Maar ik neem aan dat nu de filllers beginnen? En tot welke episode lopen de fillers?
Waren inderdaad vette episodes en hopelijk haalt Naruto Shippuuden ooit nog dat niveau... . Zoals apoc123 al zei, je moet bij Naruto Shippuuden beginnen .
Deze ep was ook wel weer leuk. Maar het is eigenlijk gewoon dom dat ze even laten zien hoe ze lopen hoe die ninja's de doden opruimen. Die details doen er na mijn mening niet toe ma'ja. Beter dan die fillers .