Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Lijkt me wel leuk in het begin tot dat iedereen denkt dat Sayans de enige personages zijn in het spel en dan een beetje ernstig eentonig en eenzijdig wordt.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deze game lijkt me echt vet, alleen ben ik bang dat iedereen saijans ofzo gaat zijn.

OF je kunt ook dingen zoals freeza, buu andriods etc zijn :cool:.

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha bron: Phantom X

Geweldig Dazlin Dragon 8) !

Maar ik hoop ook dat er zo een achievementsysteem is? Dat je bijvoorbeeld naar andere planeten moet afreizen met een space shuttle. En dat je onderweg ook daarin kan trainen met verschillende zwaartekracht niveaus samen met wat vrienden van je. En als je zo sterk bent geworden tijdens dat reisje dat je daarna wel een heel ras kunt killen en dan een planeet moet veroveren. Op het laatst natuurlijk ook de eindbaas verslaan. Als je dat hebt gedaan zou je er een achievement moet krijgen voor dat _O_ .

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lijkt me wel dat er zo'n achievement systeem in zit,

Als je moet betalen ga ik toch even naar me ouders toe om te smeken, :9 als deze game te vet wordt.

5. lau

lau Lozan II

Leuk Bevonden:
    0
    BUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  6. lau

lau Lozan II

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk (naja over een jaar dan)
    Hoop echt dat ik Buu kan na maken dan *) *)

/Mod Edit je posts voortaan aub. :)

7. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    WOWWW vet. Lees nu net pas dat dit er aan komt. Keek vroeger altijd DBZ, laatste jaren kan het me niet veel interesseren.

Echter een mmorpg (heb ik overigens nog nooit gespeeld) in de setting van DBZ lijkt me geweldig.

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nu met de engine van crysis :9

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Moet nog zien of het wat word. Ik denk sowieso dat het een andere ervaring zal worden dan dat de meeste ervan verwachten, aziatische mmo's in het algemeen zijn meestal wat chaotischer voor westerlingen. Daar komt bij dat veel "tieners" de game zullen spelen, iets wat de sfeer al vaak verziekt. En uiteraard zal je ontiegelijk veel Goku-kloons kunnen verwachten. Desalniettemin interressant om in de gaten te houden, als het goed uitpakt zou het wel gaaf zijn.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar heb je gelijk in, ik heb ook een tijd een koreaanse/philepijnse MMORPG gespeelt Ragnarok Online, ik weet niet of je dit kent? Anyway, dit is ook zeer uitgebreid en chaotisch maar ik weet zeker dat ik het bij Dragonball onder de knie krijg. Sayan/goku kloons zullen er vast wel worden maar er zijn vast meer coolere characters. Ik denk dat de developer zelf vast wel weet dat er veel fans van Goku zijn dus maakt hij een stuk of 8 andere characters/rassen.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit spel doet me overigens denken aan een oude Dragonball Z game voor de pc die je online kon spelen. Was best wel goed uitgewerkt imo. toen kon je met stuk of 8 mensen tegelijk op een map en tegen elkaar vechten in een 3de landschap.

Ben trouwens benieuwd hoe ze de mmorpg elementen hierin gaan uitwerken.

12. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik hoop niet dat dit het bewuste "untitled" project was, aangezien dat nog op de planning stond voor 2007. Hoop dat er toch nog een DBZ fighter aankomt voor de 360 (en dan als Budokai, want in dit spel zal je vast ook wel kunnen vechten).

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee wat anders. 8)

14. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is dat een arcade titel?

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel tof uit!
    Maar ik vraag me nog af hoe het gaat werken en of een toetsenbordje een must is ik denk het wel ;) de interface is zoals world of warcraft :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat denk je zelf. Tuurlijk géén arcade titel.
    @ Forgottensoul, ik denk gewoon alles handig is met een joypad, oblivion interface en alles gaat met headset + typen?

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nou er komt zojuist een mooi toetsenbordje uit wat je op je controller kan klikken

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Vet! hier zit ik nou echt op te wachten!! :D

19. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit was een mod op half-life. Ik heb het zelf ook een tijdje gespeeld werkte altijd wel goed.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ken Ragnarok, en precies wat ik bedoel. Zelf weinig problemen mee, maar het is minder mainstream waardoor veel mensen toch wel afhaken, mocht deze mmo ook zo worden. Maja speculatie, kan net zo goed dat ze 80% van WoW afkijken. :)
    Wat betreft de andere rassen en eventuele goku-kloons, daar moeten ze wel dermate aandacht aan besteden dat de game hoe dan ook gebalanceerd blijft. Als ze verschillende classes willen maken moeten ze er voor zorgen dat al die classes eventuele goku-kloons zijn, anders lopen er straks 8000 mensen op een server van dezelfde class simpelweg omdat ze Goku willen zijn. :+

Deel Deze Pagina