monitor voeding?

Discussie in 'Algemeen' gestart door collin43, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal! ik heb een heele (mischien wel domme) vraag... ik heb zojuist een mooi 18 inch lcd scherm gekocht,, voor mn xbox aan te sluiten in de caravan... maar die haal zn voeding van zon kabel die uit je pc komt he... verkopen ze die kabels ook los (direct uit het stopcontact in je scherm, niet eerst in de pc) plz als je het weet vertel me hoe men deze kabel noemt. thanks!:D

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de kabel die van je pc naar je monitor gaat heeft niets met de voeding te maken, dat is gewoon de kabel waardoor de videokaart de data naar je monitor stuurt, die andere kabel van het stopcontact naar je monitor is de voeding, en ja deze kan je wel apart kopen.
    edit: en het noemt een voedingkabel 8)

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  3. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    ja voedingkabel:p maar bij mij gaat die (bij de andere schermen) eerst gaat er stroom naar de pc.. en dan kun je daar je monitor "voedingkabel":p onder/boven stoppen.. maar ze zijn dus wel los te koop? dan ga ik morge meteen ff naar de electronica shop!:D

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    knap hoor een 18" scherm

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor een zinloze reactie gast.. je kan die kerel ook gewoon even een antwoord op zijn vraag geven en niet zo kansloos zijn..

OT: die kabels ken je bij genoeg electronicawinkels halen hoor, zolang je maar ongeveer op deze manier uitlegt wat je zoekt dan snappe die gaste in die winkel wel wat je zoekt.. succes :thumbs:

6. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    thanks! nou dan kunnen we deze tread wel sluiten denk ik... ik heb genoeg info! thx behalve berendhaan.... :D

ow wacht toch niet:p is 220 volt niet teveel voor zo'n scherm? want uit de pc komt toch 110 dacht ik? ja ik ben niet zo'n electronica freak:p maar thx als jullie het weten:p

ohhh post ff iets!! ik moet morge in de caravan kunnen spelen:p

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2007
  7. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    en zo'n reactie is niet kansloos :lol:

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Slotje kan je krijgen !!