Zijn dit echt screenshots? Vind het er namelijk super gierig uitzien!! Hoop dat het wel wat beter wordt dan dit.. Verder lijkt het me wel tof.
dit spel lijkt me zooo vet, maar misschien verwacht ik teveel.. online instant translocation naar namek of dat je opeens zo n aap word
Helemaal mee eens. Ik denk dat ze het beste zo kunnen doen. Van elke class heb je 50 levels. (Ben je Saiyan: Dan heb je van 0-9 niks, 10-19 SSY1 enz.) Verder moeten ze meerdere rassen creeeren. Je kan je eigen Saiyon creeeren maar ook bijvoorbeeld Boo ras zijn. Maar het is inderdaad een erg tof spel die ik zeker ga halen als het lukt.
dat zou idd wel heeel vet zijn ja. dat met dat levelen naar SS1,2,3 enz maar ook dat je dan met 1 druk op de knop(bv LB) weer terug kan... zoiets als schakelen in een racegame
Ragnarok is tegenwoordig een beetje een choas ma'ja geweldige game die je er helemaal insleurt. Anyway je kunt niet cheate op de 360 das wel handig natuurlijk.
Precies. Ik weet nog btw wel toen je me die pics stuurde op MSN van jouw RO character. Als er andere classes bijkomen (wat dus vast wel zal gebeuren) dan komt er denk ik net zoals in de saga's: - Sayans - Namek - Buu - Freeza - Cell - Android - Earth mensen zoals Krillin - Overige
Alleen maar omdat ze alles winnen in die series hoeven ze niet het sterkst/ te sterk te zijn. Ze zullen dit vast wel balanceren met andere rassen of equipment en levels.
jah vast wel...ben alt een tijd fan van DBZ..sinds de eerste episode hier kwam met radditz enzo maar nog geen nieuws over maandelijkse betalingen? beter nie want waar heb je anders Xbox gold voor
In principe kan je Saiyans nog splitsen ook. In een full blood Saiyan en half blood (zie Vegeta en Goku). Ook zijn er nog aantal planeten nog niet ontdekt dus kunnen er altijd ´verzonnen´ rassen bij komen.
rrright dut is zo vet!!! ik wil dit hebben.... komt gewoon op de xbox 360??? en dan zeker betaalt... dan moet ik nog eens een xtra live account aanschaffen... we hebbe er al 1 leen die is van mn broer...GVD!! ik haat dat alles betaalt moet zijn...oke kweet omde de servers maar dan nog!!
Ik snap nog steets niet waarom mensen zeiken over die maandelijkse betalingen. PS2 netwerk was tog ook gratis, en bagger! Xbox Live kostte geld, en was erg goed! WoW is ook betaald, maar krijg je wel goede ondersteuning, service en nerfs voor terug!
Damn echt heerlijk dit, alleen jammer dat het nog zo ver weg is. Maargoed, ook al wordt dit een betalende game.. ik wil het spelen , betalend of niet.
Kon het niet helpen om spelling te veranderen (I'm such a control freak ). Heb overings 2 rassen toegevoegd die mogelijk speelbaar kunnen zijn.
Jah maar we moeten al voor Xbox Live betalen en daarnaast ook deze game. De PC gamers hebben tenminste 1 groot voordeel dat ze geen 60 euro hoeven te betalen per jaar om online te spelen. Voor hun is 30 euro wel te doen jah dat is net als xbox live dan voor hun.