Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb m op de Saturn. Wel leuk, niet geweldig. Beetje Columns/tetris achtig. Voegt niet veel toe behalve maffe street fighter poppetjes.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Boom Boom Rocket is zeer verslavend! Mede door de leuke en bekende nummers! Moet nog 5 achievements. Onder andere; Unlock All Fireworks, Get an A rating on Medium, A rating on Hard, 5 laps on Medium en dan nog één. (maar die is me even ontschoten)
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd boom boom rocket is echt vet :) alleen soms frustrerend als je alles geraakt hebt en op het einde druk je een paar keer verkeerd damn weer een B-rating :) zuur zuur :)
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die morgen 3D Ultra Minigolf Adventures gaat dowloade voor 800 points? mij lijkt het echt vette game hou er wel van potje mini golf....
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarschijnlijk ik wel. Ik ga eerst wel ff de trial downloaden, maar ik verwacht wel dat ik hem leuk vind. De screens zien er goed uit en houd wel van golfspellen. Ik heb bijv. Outlaw Golf 2 vaak gespeeld op mn Xbox. Dit minigolfspelletje lijkt me net zo vermakelijk
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom is hexic niet meer te downen?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heeft nooit gekund ;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ken het. Dan ben je onwijs goed bezig, maar dan mis je nét paar hits..en dan heb je weer een mindere Rating.
     
  9. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen twee Arcadegames op de Marketplace!

    Ik vond het hier nog nergens, maar morgen zijn er 2 games te downloaden!!


    Die woensdag is toch altijd een dag om naar uit te kijken als trotse bezitter van een Xbox 360. Dan krijgen we van Microsoft op trouwe basis een nieuwe Arcadegame op de gelijknamige service. Morgen is het weer zover: alleen zullen er niet één, maar twee games op ons downloadlijstje staan! Hoe meer games, hoe meer vreugde zeggen we dan maar.

    Allereerst kunnen we een oude Konami-klassieker uit de jaren tachtig terug aan de tand voelen. De shooter Gyruss zal dan voor een miezerige 400 punten de jouwe kunnen zijn. Beman dapper een ruimteschip en schiet al dat buitenaards tuig terug de hemel in! Gedurende 23 spannende levels zal je het onderste uit de kan moeten halen om de laatste level tot een goed einde te brengen. Lukt dit niet dan kan je nog steeds via coöp de uitdaging uitgaan of iemand anders via Live aan flarden schieten. Als dat nog niet genoeg is, kan je nog kiezen of je de oorspronkelijke versie wil spelen of de vernieuwde in '3D'. Aan jou de keuze!
    Als tweede kan je voor 800 MS Points het spel 3D Ultra MiniGolf Adventures op je harde schijf downloaden. Hierbij kan je een balletje in de 36 holes proberen te slaan, en dat liefst in zo weinig mogelijk keren. Tot vier mensen kunnen samen via Live met elkaar spelen en er is zelfs een course editor. Dikke pret gegarandeerd dus, vooral wanneer je naar dit filmpje kijkt! Enkele foto's van de game vind je onderaan en screenshots van Gyruss vind je in onze gallery.

    bron: www.x-power.be
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat golf ziet er idd leuk uit, alleen dat gyrrus lijkt me niet zo
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Microsoft hulplijn bellen, zij geven ze je een code en dan kan je hem weer downloaden :). Maar hij is ook nooit op MP geweest, alleen themes :+
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat golf spel lijkt mij ook best wel geinig eigenlijk :) Miss toch weer een nieuwe aankoop :b:
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    boom boom rocket
    zo net even tail light sonata op medium een a-rank gehaald, wat een klote nummer is dat zeg :D knetter vaak moeten proberen :D


    update:
    wtf man die volgende beethoven dammit die is echt leiiip! :)



    idee om een appart topic te openen voor deze game?? admins/mods??
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heeft weinig zin denk ik, morgen zijn er 2 nieuwe arcade games en dan zul je iets minder over boom boom rocket horen op het forum
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    WHOEI :D


    [​IMG]
    Carpal Tunnel Syndrome Award
    Get an A rating on 10 songs on Medium. 50GP
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd, over worms en castlevania hoor je nu ook niet zo veel meer en die hebben ook een aparte thread die ook doodlopen.
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, die hebben veel mensen al uitgespeeld :9

    Waren beide overigens wel supergaaf!
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kneiter wat is die 5 laps op hard volhouden moeilijk :D knetttteerrrr
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Respect :). Doe het je niet na, dat 2de nummer heb ik al zovaak geporbeert maar nog steeds geen A op behaald. Als dat nummer al niet op A wil, laat staan al die andere balle nummers 8)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bereid je dan maar voor op 5 laps op hard :D kom net tot het einde van ronde 4 maar dan, pfff echt kneiter moeilijk.

    Om op medium alle songs op A te halen, moet je gewoon nummer paar keer goed doorspelen. Op een gegeven moment weet je wat je moet drukken, je weet ze zowat uit je hoofd. Dan hoef je alleen nog goed te timen :) maar ja das makkelijk gezegd dan gedaan.

    Ik vond persoonlijk dat 2de nummer "rave new world" niet echt de moeilijkste. Deze heb ik gehaald op hard met een A rating. Ik vond "tail light sonata" en die beethoven song een stuk moeilijker :) ik weet niet of ik alles songs ooit zal uitspelen op hard. Maar wil wel, anders krijgje niet alle fireworks. Nog een hoop oefenen voor mij :).

    Maar nogmaals, leer de patronen uit je hoofd en zorg dat je blind kan drukken. Ook met combo's dus dat je niet naar je controller hoefd te kijken. Ow en nog een goede tip. Je kan beter 4 missen dan er 8 slecht raken. Dus als je 97% hit hebt en wel 90% accuracy is beter dan 99% hit en 88% accuracy. Dus soms kan je er beter 1 laten lopen om je score toch op een A rating uit te laten komen. Hopelijk snap je wat ik bedoel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina