pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha Darkraver, nu je posts ook ff 'backen' en spelen die hap!..

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, nu gaan we zien of je het ook waar kunt maken!

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

woensdag avond moet je mij maar even toevoegen. pG MaUp3Rd dan zal ik eerst 3 maps hosten op de volgende settings

Tourney 1vs1

Map 1 fraggingyard 1vs1
    map 2 Firestorm
    Map 3 bloodwork

frag limit 0
    time limit 10 (kunnen we eventueel bijstellen during gameplay mocht je dat nodig vinden)

ik zal hem private maken zodat we niet hoeven te wachten met starten. Daarna mag jij met een beetje normale host (zoals die van mij) ook 3 maps hosten.

Aanrader is om the longest day niet te gebruiken, FPS is erg slecht op die map. speelt dus ook niet lekker, deze wil ik best nog wel een tegen je doen op de PC.

Laat maar weten hoe laat je kunt!

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Darkraver, Mauperd. Is niet de eerste keer dat die zo in een topic reageert.

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ja snapte ik! ben alleen niet zo een quote GURU! LOOL ik bedoelde darkraver OOK hahahaha\o/ :) O-)

heb hem inmiddels toegevoegd, nu eens zien of ik het nog een beetje kan, vrees ervoor maar potje quakle is altijd leuk!

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  6. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En?
    Hoe was het interview?
    Wanneer komt het in het parool :) ?

7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie Woensdag clanmatch? Ik denk dat je al op mn FL staat anders voeg me toe CarboN Ic3

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was top. Woensdag/ donderdag staan we op de blog site van het Parool en youtube en Donderdag zullen we in de krant verschijnen! zodra ik deze heb zal ik de pagina's/ links e.d. hier wel even posten. Het was wederom erg gezellig in ons Biotoop en we hebben mede dankzij 1 van de pG dames weer heerlijk gegeten met zijn allen._O_

9. koplamp

koplamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sta je ook weer in je omgeving bekend als xbox freak:b:

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

Inderdaad.... :9 Maar waarom hadde jullie interview met het parool dan? en waarover?

11. Vrij slimme vraag, ik denk dat ze over voetbal gingen praten :+

12. koplamp

koplamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze prate over die clan maja dat zou ik dus echt neit doen in de krant met me naam en erbij blabla xbox clan shit allemaal\o/

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, een koplamp is natuurlijk wle de shitzz11

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik werk!:lol:

Heb het idee dat je ook niet zoveel hebt om over te praten!

Mogen mensen uit dronten meepraten? Waar ligt dat? hebben ze internet daar? Dacht dat ze alleen maar koeien hadden!

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  15. koplamp

koplamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja;; ik hoef alleen maar licht te geven .. ai

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mauperd dit is niet leuk.. haal m'n foto eens weg man ;)

Maar het was gisteren gezellig. Kwam gisteren aan in Purmerend Overwere (1 station te ver natuurlijk) en werd door Mauperd en Chippas opgehaald. Na 5min rijden kwamen we in het 'biotoop' van pG.

Even de jongens een hand gegeven en nagegaan wie wie was. Mensen die er waren:
    • Chippas
    • Montana
    • Cease
    • Mauperd
    • en ik dan (Three Kings)
    Sfeertje was relaxt, gewoon beetje gamen / hangen op de bank. Chip had plattegronden geregeld en wilde met mij wat taktics doornemen voordat de journaliste kwam.

Na zo'n 30min daar kwam de journaliste van het Parool. Het was een spontane vrouw die absoluut niets van gamen wist. Ze vroeg in eerste instantie dan ook de oren van je kop over vrij standaard dingen (welke game / met hoeveel / wat is het voor een spel / enz.) bij chippas en mij omdat wij de enige waren die niet aan het gamen waren op dat moment.

Na wat persoonlijkere vragen (wie ben je / wat is je nickname op xbl / hoe ben je bij pG gekomen) gingen chippas en ik gamen en nam Mauperd onze plaats in. Hij heeft wat meer over de geschiedenis van de groep verteld en over wat hij in de toekomst wil gaan doen.

Dit is een tijdje zo door gegaan tot ze de camera uit de kast toverde. Er werd een stoel aan de eetkamer vrij gemaakt en de jongens stelden zichzelf 1 voor 1 voor en beantwoorde 1 of 2 vragen.

Hierna zijn er wat foto's genomen en hebben we de journaliste gedag gezegd. De alcohol en wiet werd uit de kast getoverd en we hebben er nog een gezellige avond/nacht van gemaakt!

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    :D Ik weet niet eens meer welke weg ik naar huis gereden heb!8) blowen is niet goed voor oude mannen!}:]

18. Inf1nity

Inf1nity Guest

Waa jullie kenker stoned daarzo aan Gears :9 Maar leg is uit, Biotoop..

19. pG Chippas

pG Chippas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel vet maup echt cool gedaan, en we gaan ook cker ver komen met ze alle, zolang we maar met ze alle blijven en ik heb johnny gesrpoken hij komt in de zomer naar amsterdam toe super cool toch

kus kus love pG

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ff in de dikke van dale kijken en het helemaal uitschrijven voor je. Voor nu is het de plek waar we geregeld samenkomen!:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina