Mauperd dit is niet leuk.. haal m'n foto eens weg man
Maar het was gisteren gezellig. Kwam gisteren aan in Purmerend Overwere (1 station te ver natuurlijk) en werd door Mauperd en Chippas opgehaald. Na 5min rijden kwamen we in het 'biotoop' van pG.
Even de jongens een hand gegeven en nagegaan wie wie was. Mensen die er waren:
- Chippas
- Montana
- Cease
- Mauperd
- en ik dan (Three Kings)
Sfeertje was relaxt, gewoon beetje gamen / hangen op de bank. Chip had plattegronden geregeld en wilde met mij wat taktics doornemen voordat de journaliste kwam.
Na zo'n 30min daar kwam de journaliste van het Parool. Het was een spontane vrouw die absoluut niets van gamen wist. Ze vroeg in eerste instantie dan ook de oren van je kop over vrij standaard dingen (welke game / met hoeveel / wat is het voor een spel / enz.) bij chippas en mij omdat wij de enige waren die niet aan het gamen waren op dat moment.
Na wat persoonlijkere vragen (wie ben je / wat is je nickname op xbl / hoe ben je bij pG gekomen) gingen chippas en ik gamen en nam Mauperd onze plaats in. Hij heeft wat meer over de geschiedenis van de groep verteld en over wat hij in de toekomst wil gaan doen.
Dit is een tijdje zo door gegaan tot ze de camera uit de kast toverde. Er werd een stoel aan de eetkamer vrij gemaakt en de jongens stelden zichzelf 1 voor 1 voor en beantwoorde 1 of 2 vragen.
Hierna zijn er wat foto's genomen en hebben we de journaliste gedag gezegd. De alcohol en wiet werd uit de kast getoverd en we hebben er nog een gezellige avond/nacht van gemaakt!
Klik om te vergroten...