Dan mag je hem weer gaan aanpassen, hij is namelijk te groot HaloTrooper. De maximale toegestane afmetingen zijn 350 x 20 pixels.
Fixed, hij was 350 x 25 :{ /Edit Ik ga hem toch maar weer aanpassen.. ik ben er toch niet helemaal tevreden over. Ik denk dat ik er toch een sig van ga maken
Waar leg je de grens? In mijn ogen is 350 x 20 niet 350 x 21, of 351 x 20. Als je er zelf een maakt moet je al helemaal die regels kunnen hanteren. Of mis ik iets?
Ik had het niet over de groote, maar over de Sig zelf Die groote was gewoon een foutje, dus wil ik de Sig zelf nog aanpassen omdat ik er niet helemaal tevreden mee ben. Iemand nog tips?
Opzich wel grappig, alleen je error-handling is nog niet echt zoals het hoort: http://shiz.demonation.net/GT.php
Ik vind zo'n standaard sig ook best leuk hoor netzoals ik die nu heb. Daar staat tenminste in hoever je bent met een bepaald spel.
Ik heb ook zelf een gamercard gemaakt, voor onze clan. Door middel van LiveCard.net en mezelf (Zelfde stijl als onze site):
SOME STATS .. Number of unique gamertags: 255 Number of generated signatures: 976315 Sum of all gamerscores: 1000208 Highest gamerscore:80842 Average gamerscore: 3605.36 bijna 1 miljoen gegenereerde sigs
SOME STATS .. Number of unique gamertags: 258 Number of generated signatures: 1005008 Sum of all gamerscores: 1017088 Highest gamerscore: 80842 Average gamerscore: 3942.2 \o/\o/\o/ OVER DE 1.000.000 GENERATIONS HEEN \o/\o/\o/
gefeliciteerd... kvind het een beetje veel werk om de hele tijd mijn signature te veranderen als je een achievement haalt
tja, ik zag deze topic nu juist ergens staan, dus dit is dan ook het geschikte moment om mijn zelf gemaakte sig generator te showen. Hij heeft veel verschillende stijl sigs en gamercards dus bezoek zeker de site eens HIER