Oorspronkelijk geplaatst door Oakenfold uitgespeeld... alle achievements binnen sinds zondagavond Nou,.. online valt er best nog wel wat te leren...
Online ben ik nog niet uitgespeeld nee, het is dan ook minder dat NHL 07 1 online achievement heeft. Momenteel ben ik bezig met RB6: Vegas.
Ik vind online niet echt goed werken eerlijk gezegd, t verloopt allemaal wat traag, en als je schiet , duurt t nog een seconde. Dus dan ben je eigenlijk altijd te laat.
heb het spel vandaag voor een zacht prijsje gehaald. opzich wel erg leuk maar nog ff oefenen met die trick stick en hopen dat ik de regels een beetje ga snappen..weet iemand trouwens hoe je bij die 'boelie' (of hoe je het ook mag noemen) die bal verovert, telkens heeft de tegenstander de bal eerder. En die penalty's zijn ook rete moeilijk! heb er pas 2 gescoord en ben er 20 minuten ofzo mee bezig geweest..
Ik heb dit spel ook net gekocht en ik geniet er echt ten volle van, hoewel het m'n eerste hockeyspel is; maar ik heb wel nog enkele vraagjes: 1) Bij de face-offs laat de referee de ene keer de puck na één beweging vallen, soms na twee keer en op andere keren dan weer na drie keer; wat is het verschil en wanneer is het één, twee of drie? 2) Worden je spelers vermoeid tijdens een wedstrijd en/ of seizoen en hoe kan je dat zien in de menuutjes?
Ik heb dit spel ook net gekocht en ik geniet er echt ten volle van, hoewel het m'n eerste hockeyspel is; maar ik heb wel nog enkele vraagjes: 1) Bij de face-offs laat de referee de ene keer de puck na één beweging vallen, soms na twee keer en op andere keren dan weer na drie keer; wat is het verschil en wanneer is het één, twee of drie? Haha dat meen je niet,dat is zodat de spelers die de faceoff nemen niet weet wanneer de puck het ijs raakt...
je moet als de ref de puck laat vallen naar achter drukken op je right control stick en bij die penalty's: gewoon eerst je stick naar links, dan naar rechts, weer naar links, dan weer naar rechts en dan naar voren komt wel goed. Zo die 10 jaar simmen voor die 10 years of dynasty-mode duurt wel lang, maar vind t wel relaxed dat ik 1000 van de 1000 gamerscore uit NHL heb gesleept
*bekijkt gamertag en ziet: "NHL07 Jasphur laatst online gespeeld: 9-2-2007" Ga lekker andere mensen vervelen als je niets zinnigs te zeggen hebt... /edit ontopic: Zijn er mensen die de playoffs volgen, of houden jullie alleen van digitaal hockey?