1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan check je 'hardwarebeheer' toch gewoon?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of je maakt de case open als ze niet thuis is en zorgt ervoor dat ze terug toe is voor dat ze thuis komt... :+.
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik 'r maar vertellen dat tenzij ze helderziend is en het type moederbord kan opnoemen, al haar problemen niet zullen verdwijnen.

    What's the big deal? Je haalt een metalen kap van de PC en klaar; het is niet alsof je alles lostrekt en daarna zegt: ja, die doet het niet meer...
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn moederbord? :confused: Ik wil hem aansluiten op mijn pci kaart 8)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je download Aida, leest daar type nummer uit en klaar is kees.
     
  6. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan de Tagan TG480-U22 quad-core aan?Anders bestel ik die morgen. :+
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat voor een andere onderdelen heb je dan?
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry.. let me rephrase:

    Heb je de handleiding van je pci-kaart/cardreader al gechecked?:+
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het probleem :mad: Er zit maar een miniboekje bij en daarin staat niet hoe hij moet worden aangesloten :9
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maak dan je eigen workaround. pleurt em tóch op je moederbord. Koop een usb cardreader whatever..
     
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een nieuwe muis van mn vaders werk, alleen heb ik daar een driver voor nodig. Het gaat om een PS2 muis van het farmaceutische merk Seroquel, en ik heb er alleen een antieke diskette bij gekregen in het doosje. Maarja, die kan ik natuurlijk nergens meer in stoppen dan de prullenbak want een diskette drive? Hoe lang worden die al niet meer in laptops gezet?
    Op de website van Seroquel staat niks.
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb je helemaal geen pc met diskette drive? Anders verstuur je het via email/ Zet het op een usb stick/brand op CD vanaf andere computer en installeert het op je laptop.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Seroquel zal wel niet de muis gemaakt hebben ;) Dus even kijken welke muis er erg op lijkt en die drivers downloaden
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    ik had ff op acer site gekeken en toen kwam ik erachter dat ze een realtek had, dus ging ik die ff updaten en nu doet ik het: hehehhe eindelijk van haar gezeur af :)
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Aankondiging en voorlopige resultaten van Nvidia 8600-serie:
    De 8600GT is een betaalbaar kaartje maar doet op dit moment onder voor andere kaarten zoals de X1950 en de 7950GX2. De 8600GTS is snel genoeg voor zijn prijsklasse en op dit moment is er niets sneller als je kijkt naar de specificaties.

    Op dit moment is dus het DX10-strijdperk in handen van Nvidia met de 8600GT, GTS, 8800GTS en 8800GTX. Wil je dus voorlopig een DX10-kaart, betaalbaar en sneller dan huidige 7xxx-kaarten, dan moet je een 8600GTS. Sneller of beter wordt dan een bak geld richting de 8800-serie.

    De nieuwe 8600-serie verbruikt maximaal 83W en de ondergrens ligt rond de 50W.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is dat voor (halve) bullshit. Ok, de 8600 GTS is natuurlijk sneller dan de 7600 GT maar vanaf de 7900 GS (welk ongeveer even goed is) niet meer. Als DX10 je nog niet boeit kan je beter voor een X1950 Pro of de Nvidia equivalent gaan welk waarschijnlijk ook nog eens goedkoper zijn.
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niets te zeggen maar een x aantal sites hebben allerlei benchmarks (zowel synthetisch als reallife) waarbij de 8600GTS sneller is dan welke 7-serie dan ook en in veel gevallen sneller dan elke Ati.

    En de discussie wel/niet DX10 is van later zorg; het ging erom dat men hier constant loopt te roepen dat ze een nieuwe videokaart willen en met deze kaarten heeft Nvidia nu een betaalbare kaart, met ondersteuning voor DX10 (indien daar later iets voor wordt uitgebracht), en met een laag verbruik t.o.v. de 88xx.

    *edit*
    Sommige 8600GTS zijn sowieso sneller in 99% van alle tests t.o.v. bestaande DX9-kaarten. Kijk maar naar http://www.xfxforce.com/web/product...ce™ 8600&productConfigurationId=1062796 bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die reviews die jij heb gezien zijn waarschijnlijk allemaal pre-overclocked en die XXX van XFX is inderdaad evenwaardig aan eeen X1950 Pro. Maar als jij mij geen benchmarks laat zien waar ze de XFX 8600 GTS XXX tegen een X1900 XT(X) en/of 7900 GTX geloof ik je niet dat de 8600 GTS in alle tests beter is dan alle DX9 kaarten.

    Mijn advies: Boeit DX10 je niet, wil je goede performance voor een aanvaardbare prijs en boeit het verbruik je niet echt, ga voor DX9 kaart zoals de X1950 Pro (of het Nvidia equivalent).

    Boeit DX 10 je wel of wil je goede performance zonder veel te verbruiken en wil je er wat meer voor neerleggen, dan is de 8600 GTS ideaal.


    Waarom heb ik het gevoel dat Nvidia nog een mid-range kaart met een 256-bit geheugenbus achterhoudt voor het geval de mid-range kaarten van AMD/Ati beter zijn? :+
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    beter gaat de 8600 GTS 200 kosten want voor 250 koopt niemand hem
     
  20. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Even zitten zoeken achter voeding... Deze zag er goed uit. Antec Treupower 480W. Iemand commentaar? Of slechte ervaringen? Of gewoon een opm?


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina