Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx robbin!
    Ga het straks thuis proberen!

    Maar heb jij rechterbutton verwisseld met rechtertrekker?
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  2. Remco

    Remco Guest

    ja ik ook
     
  3. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Rabona kan ook met Messi en Recoba
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Higuain zit toch niet in het spel , en gago ook niet?
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de meest leipe game gehad ooit! Ik nam Man United, hij Chelsea. Ik speelde 4-3-3, met 2 ss'ers en 2 cmf's en een amf. Die gast speelde 4-2-4, ik dus ook maar 4 cb's ingesteld. Toen begon het spektakel..

    1-0 voor mij in de 10e minuut, paar minuten later maakt die 1-1. Hij gaat verder en het wordt 1-3. Ik dacht dus, hmm niet zo best.. Ik kom met wat geluk op 3-3, maar echt meteen na de aftrap maakt die er 3-4 van! Ik balen dus, maar nog voor rust stond het alweer 4-4.

    Na rust maakte die het karwei snel af, 4-5. Ik ben daarna nog dichtbij met een schot op de lat van Rooney maar het mag niet baten.. Maar dan maak ik in blessuretijd toch nog 5-5.. Verlengen dus! Weer komt die snel op voorsprong door Drogba, een blunder van van de Sar als je het mij vraagt.. Afijn, na mijn laatste wissels te hebben gebruikt kom ik na veel pijn en moeite.. Scholes was geblesseerd geraakt maar ik kon niet meer wisselen.. op 6-6! Daarna was ik nog dicht bij de overwinning, maar helaas.

    Echt een prachtgame. Die gast stuurde nog een paar messages dat het echt de meest brute game ooit was en daar kon ik me wel in vinden. Te vet gewoon..
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128

    Das wel bizar inderdaad dat soort wedstrijden, leuk dat het dan ook in een gelijk spel eindigt!

    Ik heb ook eens zo'n potje gehad, ik verloor uiteindelijk met 5-4 in reguliere speeltijd maar dat was ook zo'n pot. 6-6 is toch wel extreem:9
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, ik had ook maar 5600 punten oid, die gast iets van 6200 dus die dacht vast ook. Wtf is dit nou weer... Anders voeg je me toe als vriend, Daaf NL2 is mijn tag.. Alleen loopt mn trialding vandaag of morgen af, dus moet even naar de frs voor een nieuwe..

    Laatst ook iemand de uberafslachting gegeven met Milan: 8-2. Hij quitte niet eens, dat was wel aardig. Tegenwoordig peert iedereen hem na 3-0 of 4-0, best triest.
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik quit eigenlijk nooit, heb 2 disconnects omdat mn verbinding 2 keer is weggevallen, des te jammerder dat anderen wel vaak weggaan, ik zal je ff toevoegen vanmiddag/vanavond, dan spelen we ff een potje:)
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks eens wat nieuws proberen, een ML beginnen met Ajax en daar een Nederlands elftal van smeden :cool: Ik ben wel benieuwd of dat leuk is eigenlijk, het lijkt mij wel lachen. Gewoon alleen maar Nederlandse spelers kopen en opstellen. Het lijkt me wel leuk om ze allemaal bij elkaar te hebben en te kijken hoe ze zich ontwikkelen.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah mijn abo is net verlopen, binnekort maar is even een jaarabo halen.. Ik zit eraan te denken om gelijk die PES guide te kopen, lijkt me wel geinig eigenlijk.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister ook 2 leuke potjes gehad met AmolaS. ;) Misschien kan je vanavond rond 21.10 weer?
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik kom vanavond wel ff maar weet nog niet hoe laat.... huiswerk :)
    Was idd gezellig gister:)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vanmiddag Basovich ingemaakt met 3-0 dacht ik. Valencia ftw :D
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Valencie is lekker he;)

    Ik kreeg me vanmiddag trouwens een vrije trap van Nedvet van Juve om mn oren, in de blessuretijd, 3-2 verloren... suckshit |:-
    Maar 2 andere wedstrijdjes wel gewonnen, ik nam Spanje en stond met 7 minuten 3-0 voor:eek:
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rabona schot kan alleen met rivaldo hea,
    kan je met de Edit mode andere spelers niet ook zo goed maken dat ze hem ook kunnen?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Totti en Messi kunnen ook de Rabona.
     
  17. basovich

    basovich Guest

    haha;)..revanche:9..1-1 daarna en toen had je het smoesje dat je wegmoest:b::+..

    wat is trouwens dat Rabona shot?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Achter je standbeen langs scoren. ;)

    Ik kan anders zo wel een rematch doen? :D
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die hebi k ook ns gemaakt met Reyes... Zijn volgens mij zat spelers die em kunnen, Rooney bv ook
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo! Ik had btw een uurtje geleden 2 mooie goals! :eek:
    Ik tikte 2 man uit en Saha liep weg met een man naast zich en vanaf de 16 schoot ik precies in het hoekje van de kruising met een draai!

    Ook één van C.Ronaldo. Heerlijke speler, 2 man gedolt vervolgens onderkant lat..
    AmolaS misschien anders jij een potje?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina