Ja maar gelukkig heeft Abyss of snipzhots foto's gemaakt van alle uitslagen zodat we die aan de ref kunnen laten zien. Kweet niet of we daardoor wel die win krijgen...
Op gb.com? foto is win! altijd! gewoon sturen naar die gasten, heb de e-mail adressen wel voor je waar het direct heen kan. Vind het wel erg vreemd van TRz, maarja willen die #1 plek natuurlijk hebben.
BTW nog ff over die match tegen dat team dat 2e staat, uhmz, die hadden een corrupte admin erbij gehaald, die niet geloofde dat het in 20 minuten gedaan kon zijn (we hadden 3-0 gespeeld) en die verklaarde de boel ongeldig
En DAT is nou de kracht van de ................. pimpstress@staff.gamebattles.com (ref) marko_dixon@yahoo.co.uk (goeie admin)
Whahahahah RIP A gelijk al tegen qG Team B: (Poule B) Team 31) HIGH = How I Get Headshotz HIGH ByMySupply. HIGH When i die HIGHer ThenHigh HIGH I Am High LogicNL Afonso Alves Team 34) Koning B division Koning Spijker Koning Biervat Koning Ado Koning Pinteman Koning Knots Koning TufTuf Team 2) DMC = Dutch mistery Clan DMC deathling DMC MetalFear DMC Viper DMC F0rbidden DMC IMMORTAL DMC Painful Team 36) o9 o9 BazZy NL o9 saideR NL o9 z3ro NL o9 creatifkiller o9 xXLONEWOLFXzNLx Team 3 RiP = Rest in Peace B division RiP ShockerR RiP CoNcEpT RL V1ol3nCe CarboN Ic3 Team A (Poule G) Team 1 FL = Freelancers USC Dano Juic3y Mr Shano Guerillasquad Indo Jef Jef Datnawaldo Team 6) qG = Quality Gaming qG I EXp3r1EnZ qG I Ar1d1Ty qG I Maj1nGoku qG I MarXmaN Team 29 DMF = Dutch Mother fathers | KingSander | Dmf Bullzz3ye Dmf Mazurru Dmf Precision UHC Sapien IndigoRanger NL Team 4) RiP = Rest in Peace A division RiP SniPzhOtz RiP AbysS RiP Rovah RiP Amb1tion Team 2CS = Coryo Squad CS Leader cpt breedgat Rikkel Gajin NL _____________________________________________________________________________ Voor het B team verwacht ik eigenlijk alleen enige tegenstand van DMC en o9, en voor team A zou alleen qG een tegenstand moeten zijn Op een leuk en sportief toernooi, waarin wij hopelijk succes bereiken! :b:
K wens RiP het beste tegen qG k zal het ook wel tegen AbYsS & LuNaTiC zeggen maar tegen wie moet ik ??
Zowieso, want de beste 2 van elke poule gaan door (daarom verwacht ik ook dat noch RiP A noch qG in de poule fase al wordt uitgeschakeld).