Jongens jongens, ik denk dat we towel moeten vragen of hij het wilt uitleggen. Hij heeft namelijk securityskill van 90. Je moet altijd ff kijke of het snel of langzaam naar onder gaat. Je tikt de 1ste, gaat langzaam omlaag, je tikt nog een keer, gaat redelijk snel omlaag, tikt nog een keer, gaat gelijk omlaag. Dan is de volgende beurt de tijd om hem bovenin vast te klikken. Dus altijd de 1st volgende op de snelomlaagvallende vastklikken. Very hard = very easy . Mocht je nog moeite hebben met lockpicken dan moet je maar de Quest doen om de lockpick te krijgen die nooit breekt==>auto attempt.
niet lezen als je niet wilt weten wat er staat!!!! ( ik weet namelijk niet hoe die klik-je-tekst-weg-voor-als-mensen-het-niet-willen-weten-dingetje werkt) shrine of nocturnal... boven leyawiin dacht... dan krijg je de skeleton key en dan kan je dus oneindig lock picken.
sry hoor gast maar volgens mij heb jij een beetje ego....... hou ik niet van\o/ dus nie flippe kzeg et alleen
De level van je securtiy wilt niks zeggen over hoe goed je bent. Je kan ook zon hoog lvl hebben omdat je zo vaak over nieuw moest beginnen omdat je er niks van bakte. ;p No hard feelings though, just saying.
die Q ga ik vanavond eerst even doen dan wordt gek van die lockpicks aangezien ik veel steel.... heb ik nogal nodig en steeds 3 dagen duurd voordat ik weer 30 lockpicks kan kopen bij die gast buite the city...
Klopt inderdaad niet want in een interview op hun eigen site hebben ze gezegt nog wat kleine dlc uittebrengen.
Ik ben nu bij Main Q - Miscarcand... heb die great stone... komt de King of Miscarcand ofzo... GEEEKKKK!! die gast is evil... tegen hem vechten onmogelijk hij skiet 2 keer ben je al dood... iemand tips? vind um knetter moeilijk
Ik had hetzelfde probleem als jij. Krik de moeilijkheidsgraad wat naar beneden, vermoord hem, en zet hem weer terug.
W00t 1000 GS met Oblivion! Ik denk niet dat ik Shivering Isles ga kopen, eerst maar even andere games.
Gratz... tis ook niet slim om shivering isles te kopen als je speler bent met veel uren erop... ben je straks alles kwijt