Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik het nu zie, is dit een vette TH beater.
    FF de reviews afwachten, maar het ziet er wel naar uit dat ik deze koop ipv TH8.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  2. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    In de release lijst van de ps3, (op ign) staat dat we in augustus 2007 gelukkig gaan worden.
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor mijn is die Tony Hawk een beetje op. (Was ie al na Tony Hawk's Underground 2.) Wel leuk trouwens dat ze een nieuwe next gen skategame maken... :+
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel goed uit! maar enige wat me opvalt, is dat het meeste een beetje '' stijfjes '' is. dat die vaak bij grinden helemaal zijn lichaam niet beweegt ofzo.. voor de rest ziet het er wel goed uit, duurt helaas nog wel even voordat deze game uitkomt... en GELUKKIG is het realisme in deze game nog altijd goed, nog steeds geen onmogelijke combo's gezien, en daar ben ik blij om
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    stijfjes? In tegendeel ik vind het er juist heel smooth uitzien.
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    t ziet er inderdaad wel allemaal smooth uit enzo ja! maar bij dat grinden is zijn lichaam soms totaal stil! en dat vind ik persoonlijk niet echt zo mooi, wat realistischer als die meer met zijn armen beweegd, dat er duidelijk wordt uitgebeeld dat hij balans probeert te houden, bij dat manualen is het ook wel vaag, want hij kijkt de verkeerde kant op, dan waar die heen manualt, ziet er wel raar uit...
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu nog eens overgekeken en je hebt inderdaad gelijk. Vooral bij het grinden lijkt het alsof hij totaal geen moeite heeft de balans te houden. Ik moet echter wel zeggen dat ik het landen er zeer realistisch uit vindt zien. Ook zijn de animaties bij de flips goed gedaan. Bij de manuels stoort de animatie mij niet echt maar bij vooral de langere grinds ziet het er onrealistisch uit. Laten we vooral niet vergeten dat het nog steeds meerdere malen realistischer is dan de Tony Hawk serie.
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfel of ik deze game zal kopen of TH:p8 hier zit meer realisme in maar weet niet echt wat ik leuker vind:9 heb dit realisme nog nooit gehad in een skategame dus weet niet wat ik leuker zal vinden.

    Damn......:9
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al een release datum voor de demo.
    wil ik wel ff spelen kijken als ik em ook wat vind
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  11. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja van mij hoeft realisme niet zo ;) Gaat me meer om de fun factor, maja we shall see.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou verras me, het zou echt weer typisch ie-ee zijn dat ze mooie screens vrijgeven maar een kutgame produceren dus ze moeten mij nog overtuigen.
     
  13. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik weet niet of dit nou wel beter, gemakkelijker is dan TH. Je moet goed kunnen mikken iig.

    Eigenlijk is het een stuk realistischer, het wordt gewoon oefenen met het mikken voor een kickie. 8)
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    van bij TH de besturing wel makkelijk.
    nu moet je die stick in de goede richting doen lukt dat niet dan is 't over met de stunt.
    bij TH kon je nouwelijks missen
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vind die besturing van EA wat vetter dan tony hawk! aangezien je nu veel verschillende kanten op kan flippen neem ik aan, en dat je niet alleen A <- X hoeft te drukken ofzo, maar dat je zelf echt moet mikken waar je je voet heen wilt brengen! tis in ieder geval wat nieuws, ik kan er niet op wachten :9
     
  16. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter betekent toch niet makkelijker? Ik bedoelde met beter: dat je nu juist eindelijk echt moet oefenen om die lijpe stunts te doen. Geen knoppen combinaties meer.

    van digitaal naar analoog

    Hiermee zou je een trick dus op meerdere manieren kunnen uitvoeren. De beginner die kan het, maar iemand met skills kan het heel smooth om het zo maar te zeggen. Dat spreekt me zo aan, dat je echt moet oefenen wil je deze game meesteren.
     
  17. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  18. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  19. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het eind van dit filmpje, http://nl.youtube.com/watch?v=bSAEomnTr-k .. zegt hij dat je over xbox live met andere mensen een filmpje kan maken, das wel harstikke vet.. hij zegt dan dat je t ook kan sharren met andere mensen... maar hoe gaat in dat dan in z'n werking, load je dat filmpje dan op naar de site?? zo ja.. welke site is dat? weet iemand dat..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina