Team 7) DF X7 = Dutch force X7 Team 9) iYF = in Your Face Team 39) WD = Wardogs Team 5) xHLHx = Humanity's Last Hope Team 21) aap ken er dus geen 1 maar ik verwacht niet zo veel van Team aap.
Haha En ik d8 dat Aap iedereen ging ownen op 3.0 Wardogs hebben/hadden we veel geskillde spelers er zijn veel weg gegaan ik weet niet meer wie er over zijn... Met jullie Vette Userbar !!
lol. iemand in HLH heeft net photoshop gekocht dus zal er over een paar dagen wel een hele chille userbar, logo, ect zijn. Maar ik zie niet echt hele zware pouls ertussen staan. Dat was wel beter dan de pouls bij 2.0
Hmm, we (Easy Company) zullen langs SG en Replay Legends A moeten komen om de poule door te komen. O wacht we hoeven maar langs 1 te komen, eerste 2 van de poule gaan door =)
Ja best raar, ik hoorde dat SG al een of ander toernooi in belgie had gewonnen en 48 teams achter zich had gelaten. Maar echt bekend zijn ze niet in NL, ik vraag me ook echt af hoe ze zijn
Team VVV is een raceclan en we hebben GoW nog nooit in teamverband gespeeld Dus bedenk zelf maar wat je van ons kan verwachten
Er staat een fout in 1 van de poules... Poule A namelijk, er staan wedstrijden in van een zekere team 4 maar er zit geen team 4 in de poule
Niet zo onderschatten, dat moet je nooit done.... geloof me maar wij hebben Sander die denkt dat hij heel super 1337!!111!! is met de sniper Inderdaad, mooi gezegt
AR Gaming, wtf, zeker zwaar bagger... Gewoon een leuke skin met bagger code erop. NK Gaming ziet er beter uit en beter bekend. Ook is Skate er van GK.
Heb afgelopen vakantie ook een paar games met Skate gespeeld, hij was echt zwaaaaaar slecht . Voor de rest kan Sander wel ok snipen maar Mitchell is de man van de BLIND FIRE HEADSHOTS HOHOHO.