Volgens BOL heeft 1% van de Xbox'en hier last van. Het is het volste recht van Kassa om te klagen dat Microsoft die klachten negeert. Punt.
Bovendien is het nogal makkelijk om één van de onderaannemers de schuld ervan te geven, uiteindelijk is het Microsofts apparaat en is het ontbreken van die kussentjes bewust gedaan (dat noemen we een ontwerpfout).
Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft nooit dat ontwerp/prototype whatever heeft ingezien (en daar een handtekening onder een contract heeft gezet), het zou net zoiets zijn als dat Sony niet de details zou weten van de Cell-chip, dat kán gewoon niet. Dat Microsoft het misschien over het hoofd heeft gezien kan gebeuren, maar dan hadden ze gewoon meteen moeten toegeven dat ze wat aan die 1% gaan doen.
Dat deze website niet zo kritisch is kan ik begrijpen. Het is niet voor niets een Xbox-only website en uiteindelijk is deze website natuurlijk ook voor een klein deel afhankelijk van Microsoft (jullie krijgen denk ik toch gratis betá schijfjes opgestuurd om te kunnen (p)reviewen? Zo niet, dan heb ik niets gezegd )
Dus ja, de suggestie dat de 360 een gammel kut-apparaat is (wat Kassa eigenlijk zegt) is onjuist maar service kon/kan beter. Ik ben ook wel benieuwd naar de mensen die al gebeld hebben naar Microsoft, wat hebben ze gezegd?
Laatst bewerkt: 18 apr 2007