Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De Audi R8 is voortaan mijn favoriete auto sinds hij er is. Hij ziet er echt super maar dan ook echt super geil uit! :D

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is dat voor een BS dat een 750 CC sneller kan zijn dan een 1000 CC 8) Het kan wel maar dat moet die 750 CC zohard opgevoerd zijn en die 1000 CC zohard standaard zijn. Die R1 heeft een 213401 x snellere koppel

Vind het nergens opslaan wat je zegt 8)

uitgelegt?

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is ook een mooi plaatje van de Display van de ZX-10R

[​IMG] (Is een echt plaatje hé :9)

Dus ik vind hem vergeleken met de display ingame van de ZX-10R er erg goed en mooi uitzien!

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Vast Arjan of The Matrix...:b:

Audi R8 is idd wel geil, maar zoals ie nu te koop is heeft ie een 4.2 V8 en dus niet de V10 van de Gallardo!:mad: Lijkt mij dat ze beter dan ff kunnen wachten tot die V10 erin zit!!:{

Ja maar kijk een voorbeeld: Bij auto's is er ook de Volkswagen Golf GT met een 1.4 CC motor met supercharger en turbo en 170 PK, die trekt ook een grote Daf XF truck met 11.2 CC (geen schrijffout!!:D) turbodiesel motor eruit, dus het maakt niet uit hoeveel CC hij heeft om te bepalen welke de snelste is!:mad:

Zelf gemaakte foto?8) Wel mooi idd.:)

Zijn die Lexussen al voor Silver downloadbaar trouwens?:)

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee jammer genoeg heb ik die foto zelf gemaakt hé! Want als ik er een zag of zelf in bezit ervan was zou ik namelijk gek worden :D.

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je geeft toe dat ik gelijk heb:+

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol wat zou je er dan mee moeten?:D

Jij hebt gelijk, minder CC betekent niet altijd minder prestaties!:9

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ja kwist wel dat ik gelijk heb ik doe opleiding autotechnicus krijg je allemaal met dat soort shit te maken:)

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik wilde net zeggen over die cc.. is het zelfde ge-eikel als mannekes met pk's...

Waarom denk je dat je tegenwoordig aardig wat jongelui ziet rijden in een golf tdi ipv golf gti of golf vr6!? Diesels hebben véél meer koppel. En daar draait t om bij optrekken (en door trekken later in hoger versnellingen).

Het is wél zo dat pk's meer van belang zijn bij topsnelheden...

Zelfde geldt voor motoren.. check de koppel/gewicht(of zo mooi in tuningsbladen torque/weight ratio) verhoudingen .. daar draait t om!

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, wat ik zou moeten met een Kawasaki ZX-10R?? Nog voorloop ik helemaal niets natuurlijk. Want ik ben nu 13 jaar, en dan zal ik zeker minstens 10 jaar moeten wachten om op een bike van 1000cc te mogen rijden. :9

Maar misschien zou het wat voor mijn vader zijn! Maar ik vind het wel een erg mooie motor, eveneens als de Yamaha R1!

11. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog met zo'n Amerikaan een multiplayer-race gedaan van iets van 195,1 km.. Was wel leuk 8), alleen jammer dat hij vaak de bocht uit vloog.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zeker tijdje mee bezig geweest of niet?

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Cool:D

Jep wij hebben een Peugeot 307 SW 2.0 HDi 110 PK uit 2004 met 145.000 KM op de klok, da's een diesel hij heeft 250 NM koppel terwijl de Peugeot 1.6 110 PK benzine iets van 130 NM heeft.:9 Die diesel is echt masterlijk, in de 307 geeft ie echt een schitterend geluid en die auto heeft sowieso een fantastische wegligging, echt snel is ie niet maar wat wil je met 110 PK in een 1450 KG zware auto met 145.000 KM op de klok...:emo: Sorry omdat dit weer op het dagboek lijkt maar je hebt gelijk, ze zouden in elke sportwagen een serieus snelle diesel moeten gaan leveren, kijk naar de Audi R10 racewagen die heeft de 24 uur Le Mans gewonnen!_O_ Met een diesel! Hoe dat komt, een diesel levert veel meer koppel dan een benzinemotor en juist koppel levert veel trekkracht bij niet hoge snelheden op een circuit dus enorm handig als je een bocht uitkomt!:thumbs:

Ik ben 12 en met onze leeftijden heb je natuurlijk niks aan zo'n motor!:D Alleen als je hem in een garage zet en er elke dag naar gaat kijken maar tegen de tijd dat je erop mag rijden is de accu leeg en zit alles vastgeroest...:x Als ik op m'n 18de een motor rijbewijs zou hebben zou ik eerst (als ik het geld had) een ZX-8R (de snelste Ninja waar je vanaf je 18de op mag) kopen en op m'n 24ste een ZX-12R!!!_O_

Lol als ie in een A-Klasser reed met de Driving Aid uit dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen!;)

Gisteravond kwam er zo'n Ferrari stoet aan bij paleis Soestdijk en aangezien ik in het noorden van Soest woon ging ik daar ff naartoe op m'n fiets en toen ik daar was..._O_ Enorm veel Ferrari's kwamen uit de poort en scheurden met spinnende banden weg...\o/ Er waren zelfs 3 F40's en een Enzo, dat was echt practig maar ik vond de allerbeste de F430 Spider...:thumbs: Oeh wát een megageluid zeg! Als je hem ziet wegracen ben je echt verliefd op dat schitterende geluid!!!_O_ Die ga ik ff in TDU kopen...:emo::emo:

14. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze vooral gewonnen hebben omdat de diesels zuiniger waren en zo minder hoefden te stoppen?

ZX-8R? heb ik nog nooit van gehoord, bedoel je niet ZX-7R? en dan betwijfel ik nog of je er op mag rijden, tot je 21e mag je niet meer dan 25kW (34pk) vermogen hebben en die leeftijd wordt waarschijnlijk volgend jaar verhoogd naar 24 jaar.
    Een mogelijkheid is om een motor te laten terugtunen naar 25kW maar dan heb je met zo'n racer een topsnelheid van 160 km/u ofzo.

En wat deMon340 zegt over jongelui in TDI tjes ipv GTI tjes, je ziet het inderdaad vrij vaak, en dan met zo'n mooie zwarte rookpluim er achter....

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ook, maar vooal omdat een diesel veel meer snelheid maakt als ie een bocht uitkomt_O_ En door een perfecte afstelling doet de dieselracer qua topsnelheid nauwelijks onder voor een benzine!:)

ow:9

Dan zal het wel ZX-7R zijn, maar het is dan raar dat je op die leeftijden maar maximaal 34 PK aan vermogen op een motor mag hebben, want kom je dan überhaupt wel vooruit?;)

En die jongelui kopen liever een TDI (of SDI, nog slomere Volkswagen diesel....:mad:) omdat een diesel veel zuiniger dus goedkoper is, en dan plakken ze er een mooie GTI-sticker op de achterkant.......:+

En een bodykitje natuurlijk, en een vleugel.:D Maar als ze door een Impreza uitgedaagd worden...!;)

Nee, ik ga liever voor onderhuidse tuning, liever mijn geld spenderen aan een chipje die zo'n 140 PK erbij gooit, dan aan een lelijke bodykit!:)

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0

\o/ een chipje geeft niet zomaar 140 pk +:+

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Één enkel chipje zal zeker niet 140pk + geven, dat zal rond de 25-40pk liggen.
    Ik heb ook veel liever onderhuidse tuning, bijvoorbeeld chiptuning of een dikkere turbo of whatever! Een suptiele bodykit + mooie velgen vind ik dan wel weer super, maar als het maar niet té opgefokt word. Ook zal ik nooit zo'n pats-uitlaat onder mijn auto leggen om zo'n dik geluid te krijgen. Een andere uitlaat zal er bij mij onder komen voor de prestaties.

Maarja genoeg gelult nu over CC's, motorrijbewijzen en tuning business! :D

Ik race nu ook steeds vaker in de bergen met een Lotus Exige, erg gaaf met dat sportieve auto'tje! Wat vinden jullie eigenlijk fijne en goede topspeed stukken (dus waar je goed de topspeed kan halen zonder al te veel obstakels)?
    Ik vind het rechte stuk in het noordwesten boven dat kleine vliegveld erg fijn persoonlijk.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    nog ff dit:

"En die jongelui kopen liever een TDI (of SDI, nog slomere Volkswagen diesel....) omdat een diesel veel zuiniger dus goedkoper is, en dan plakken ze er een mooie GTI-sticker op de achterkant......."

Dit is dus niet waar. Een nette tdi kost je vaak meer als een gti! Daarnaast rijden die tdi's helemaal niet zuiniger als ze dus weer gechipt worden EN daar komt bij dat een diesel vele malen duurder is als een benzine qua wegenbelasting.

Lees ruim 2x zoveel, een benzine auto van +/-1051, het gewicht van een gemiddelde golf4 kost je in brabant 380 per jaar, zelfde variant in diesel kost je 796 per jaar... dus die zuinigheid haal je er pas uit vanaf een x aantal km's(ik meen rond de 20.000, maar daar kan ik me in vergissen)..

En ik heb nog nooit gehoord dat iemand een gti sticker op een tdi heeft staan plakken, eerder dat ze er enkele letters door rode letters vervangen, om te laten zien dat ie gechipt/getuned is!! (wel dat mensen gti plakken op een 1.6 of zo, dat zie je dan wel weer vaak.)

Daarnaast zijn de golf tdi's wel een van de meest verspreide hatchback dieseltjes, betrouwbaar, pittig (zeker vanaf de 115pk begint t echt op te schieten). Een sdi zou ik nooit kopen, maar ik snap de keuze wel. Je hebt toch een vw golf diesel(die je bij aanschaf ook vele malen minder kost als een tdi!), en je hebt geen turbo die kapot kan gaan.. dus minder kosten! Je neemt dan voor lief dat ie niet snel is.

FF kleine personal note, ik ben overgestapt van benzine naar diesel, benzine was 110pk 140nm, nu een 90pk diesel met 205nm!! En dat merk je echt! Zeker bij optrekken, en zoals boven al vermeld na bochten, rotonde's etc!

Maar goed genoeg geouwedieseld! Terug naar TDI, euhm ik bedoel TDU!

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gister zo'n ouderwetse motor gekocht. Heerlijk geluid. :cool:

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ah:cool: wat voor 1 is het ? boujaar enzz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.