[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen. Als je over bent heb je sowieso geen keuze. Weg rennen is geen optie, dan verplaatst je het gevecht alleen maar.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Soms win ik ook 3 vs 1 als ze verspreid staan maar ook als ze gewoon bij elkaar staan. 1 keer schoot ik er 2 tegelijk down met de shotgun*)

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Je team is echt dom als je met z'n 3en apart gaat rond lopen, dan wordt je gewoon 1 voor 1 geslacht!

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Richten, wat is dat?

Ik doe alleen aan blindfire :)

Richt overigens af en toe met de sniper.. (inzoomen dan)

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net uitgespeeld, maar begrijp de cijfers die het spel krijgt niet.
    Overal 9ens en 10en, vond het spel wel leuk, maar niet zo vernieuwend of geweldig dat het van die hoge cijfers moet krijgen.
    Graphics zijn prachtig, maar de rest is allemaal nogal doorsnee, niet echt topverhaal en ook vrij kort.
    Maar desalniettemin leuke ervaring. ;)

6. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Het is wel een doorsnee shooter maar het is veel intenser dan een gemiddelde shooter. Ik vond het echt een beleving en ik heb hem nu al bijna 4 keer uitgespeeld. 2x casual (2e keer voor de tags), 1x hardcore en bijna 1x insane (alleen nog act 3+4) en ik blijf het vet vinden. Iedereen ervaart dit toch anders dat weet ik ook wel.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Heb ik ook vaak genoeg gehad, maar ik bedoel als ze bij elkaar zitten dan ga je niet een shotgun pakke om ze probere af te maken. Dan ga ik liever langs de sniper of boomer.

Uhm, bij mij is rennen wel een optie. Dan rennen ze achter je aan, ga je snel om het hoekje staan. Wacht je tot ze voorbij komen, dan schiet je er eentje dood met je shotty. Ren je weer door en probeer je ze zo allemaal te kille, of je pakt de sniper en schiet ze 1 voor 1 neer....vind ik zelf de makkelijkste manier.

8. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, dat intense, daardoor bijf je het spelen :+
    vind t trouwens geen doorsnee shooter _O_

online bak ik er geen kont van:): maar dat kon i k maar 2 dagen doen, me xbox ging toen naar de klote, nog maar 8 dagen till return O-)

9. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Er is zo'n achievement waarbij je 100 mensen moet killen met een boomshot (in ranked match). Is de boomshot gewoon shotgun, of iets anders?

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De boomshot is dat bazooka achtige ding.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Heb gisteren de instelling aangepast zodat het richten sneller gaat. Het hielp veel en zorgde er voor dat ik een stukje verder ben in de game.

Nu ben ik voor het eerst zo'n berzerker tegen. Je weer wel dat beest dat je kan ruiken, horen en hele pilaren onderuit haalt als ze er langs rent. Je moet haar naar buiten lokken en met de Hammer of Dawn neerhalen binnen een bepaalde tijdslimiet.

Haar naar buiten krijgen is niet zo'n probleem, maar hoe kan ik een gat tussen ons krijgen groot genoeg om die Hammer of Dawn te gebruiken.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    laat haar rennen tegen een betonblok, en als je hem een keer hebt, dan kan je het zeer vaak doen,,

niet lezen als je alle tags zelf wil ontdekken..
    er liggen 2 tags daar.. eentje ergens in de 2de(??) ruimte, en buiten links in de hoek

13. Ashavan

Ashavan Guest

Na het zien hoe makkelijk zij door de pilaren in de verscheidene ruimtes ramde had ik niet het idee dat een klein simpel betonblokje haar tegen zou houden. Ergo ik had het niet geprobeerd om dekking er achter te zoeken.

Ik noem de Berserker een zij aangezien de filmpjes vermeldde dat het van een vrouwelijk geslacht was. Maar als je kijkt is ze zo lelijk dat je niet weet of het een man of vrouwelijk monster is :p

Wat zijn tags trouwens? Waar dienen ze voor? En hoe vaak moet ik de Berserker raken met de Hammer of Dawn?

Ich bin n00b :p

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  14. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak je de Berserker moet raken met de Hammer of Dawn hangt af van het niveau dat je speelt..

Op casual geloof ik 2 keer ofzo..
    en daarna 3 keer? (hardcore en insane)

Zoiets tenminste.

En die COG-tags zijn gewoon van die kettingen die je moet verzamelen.. zelf kennen wij die dingen als DOG-tags? :confused: Van die legerkettingen dus.. :thumbs:

:b:

15. Ashavan

Ashavan Guest

Op moment speel ik casual tot de knoppen e.d. wat makkelijker qua omgang zijn geworden. Daarnaast speel ik al jaren RPG's ipv shooters op toernooi niveau dus ben aardig roestig geworden en er is aardig wat veranderd in FPS wereld.

COG tags ben ik nog niet tegen gekomen, behalve bij het filmpje van een lijk waar geen tag bij zat. Volgens mij zijn die dingen ook zo klein dat je er makkelijk over heen kijkt. Ben te druk bezig om mezelf in leven te houden en ga dan niet op me gemak eventjes kijken of er wat op de grond ligt.

16. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon rondkijken als je zo'n rode Gears of War logo tegenkomt

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ze liggen altijd bij die logo's. Heb er 15 gevonden na 1x uitspelen, de helft vind je eigenlijk vrij makkelijk. :)
    Berserker hoef je op casual maar 1 x te raken geloof ik trouwens, niet 2x.
    Die grote spinachtige wezens wel 2x. :)

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb er 30 :eek: Allemaal dus. Sommige zijn irritant verborgen maar kam elk gebiedje uit en schrijf desnoods op waar je ze hebt gevonden zodat je later op internet kunt kijken waar de laatste 2 tags liggen bijvoorbeeld.:)

19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    als je bezig bent met jezelf in leven houden op casual, en dt je daardoor geen tags kan vinden, dan ben je idd wel een noobje :9

20. Lenakanci

Lenakanci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zo ben ik ook begonnen hoor. Heb zelf net geen 2 maanden Xbox en GoW was mijn eerste spel. Op casual moest ik echt uikijken en had geen tijd om tags te zoeken, heb daarna insane gedaan en dat was meer voor die tags achievements. Kon er uiteindelijk 3 niet vinden maar google is you'r best vriend hé ;)

Hiervoor en nog steeds altijd op PC FPS gespeeld dus je wil niet hoe het is om van muis naar controller van een console te overstappen.

Ben inmiddels gelukkig wel gewend aan een controller maar met de muis FPS spelen blijft veel beter, je kan veel preciezer zijn.

Vandaag mijn Sniper achievement gehaald ! Nog 3 te gaan; Hammer of Down, 50 games hosten en natuurlijk seriously \o/

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina