Et zou erg leuk zijn als er ook wat teams doorkomen waar niemand het van zou verwachten. Dat houdt zo een toernooi altijd wel leuk. Verder zijn het idd goeie voorspellingen. Bij veel poules zal de uitslag ook wel kloppen
Ja met jouw geniale taktieken zeker farmir \o/ Nee geintje, ben benieuwd of jullie het waar gaan maken
Geen gewaagde, wel redelijk realistische en waarschijnlijke voorspellingen denk ik =) Edit: Kut een doublepost, sorry
Hoe worden de poule matches gespeeld eigenlijk? Mogen we nu zelf de maps kiezen of wordt het weer door jullie gedaan net zoals de vorige keer.
Ok dan komt er een gewaargde voorspelling van mijn kant: In poule B komt op de 2e plaats niet DMC, maar o9.. Nieuwe clan die nog best wat pit in zich heeft Btw waarom zijn de team indelingen weg?!
Hmm K heb 3x tegen DMC gespeeld Die clan kan het op 1 manier moeilijk voor je maken dat is met de Hammer DMC Chysler is daar namelijk heel erg sterk mee.
DMC kan het je op niet een manier moeilijk maken, tenzij je zelf echt slecht bent. Chysler is nergens goed mee. _0/
Ik weet het niet ken niemand van DMC, misschien dat ze eerst een funmatch willen We zullen wel zien hoever we komen en waar het schip strand. ^^
Vo0do0 = pG? Van Vo0do0 hebben we wel is gewonnen. En we hebben nu een sterker team. Wie weet. Hopen dat dat de finale wordt: qG vs pG.