Ik hoorde dat ze met die nieuwe update ook de firmmware gaan aanpakken, is dit waar of slechts één gerucht?
Wij bedoelen iets anders Dus niet de standaard firmware, er is ook firmware waardoor je /Mod *knip*kan spelen. /Mod Graag geen discussies over illegale praktijken aub
Maar even voor alle duidelijkheid is Multi Chat nou wel of niet mogelijk ? Ik zag wel zo een speciaal Chat venstertje waar je mensen kon uitnodigen.
Vink wel gaar, heb veel liever een chat met praten. Msn gesprekken met meerder personen gebruik ik ook maar zelden... Chat met meerdere personen op live (praten) lijkt me juist wel geck
ik weet niet of iemand hier al aan gedacht had maar... hoe zit het met de theme's? want als er een extra blade bijkomt dan is er een plaatje te weinig.
Nee das geen goeie want in de artikelen staat dat het blad een eigen vormgeving krijgt, waarvan het thema kan worden aangepast aan speciale acties of games etc.
Aah ok, maar ik vind wel dat ze bij de nieuwe themes gewoon 5 blades moeten vullen met plaatjes. En Microsoft moet voor iedereen Featured Downloads (plaatjes van downloads op je dashboard) als optie in het System Blade maken.
Marketplace krijgt een eigen blade die wij nooit zelf zullen kunnen aanpassen. Deze blade heeft standaard een rode look (tenminste in de US test versie die we hebben gezien op film, kan veranderen in Nederland natuurlijk) en wordt om de zoveel tijd veranderd door Microsoft om iets te promoten of om bepaalde feestdagen extra aandacht te geven net zoals google wel eens hun logo veranderd. Denk hier bijvoorbeeld aan Halo 3 launch dat ze dan een Halo 3 plaatje op de achtergrond van Marketplace plaatsen.