Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, het is jammer maar helaas. Zolang ik maar weer op live kan.
    Ze raden me ook aan om een hotmail of live account aan te maken. Daar kan je altijd opkomen zonder dat je account zomaar word weggesmeten door je provider. :+
     
  2. michael31

    michael31 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik

    dag later had ik hem al in huis, nadeel was wel dat ik de oude moest opsturen naar duitsland, maar na een aantal boze telefoontjes mocht ik hem ook wel weggooien

    Ook hetzelfde met een controller, die dag na het telefoontje al een nieuwe in huis, prima geregeld
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Gisteren de Xbox360 aangesloten, nou ja niet zoals ik wil.

    Alle kabels waren op de componenten aangesloten om met HD kwaliteit te kunnen spelen. Krijg ik constant "Geen Signaal" op me tv. Heb de handleiding van de xbox en me tv nagelopen en alles gedaan wat er stond en nog steeds niks. Dan maar op de scart-aansluiting geplaatst zodat ik tenminste nog een paar uur kon gamen.

    Erg jammer dit :confused:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heey Fardo, ik ging net naar MyGamercard.Net en daar stond jouw gamercard als voorbeeld! \o/

    eik best wel een nutteloze post maarja :+ kdenk ik laat het je ff weten
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Dat heb ik zo vaak gezien.. :{
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik neem aan dat je weet dat er op het beginstuk van de componentkabel een schakelaar zit om van Composiet (TV) naar Component (HDTV) signaal te wisselen?
    Als je dat ook tevergeefs hebt geprobeerd, zou ik eens proberen om hem op scart aan te sluiten (zoals je al hebt gedaan), vervolgens naar System Settings te gaan en hem dan op HD te zetten (van 480P naar 720p of 1080i/p). Dan zou -als het goed is- het beeld niet meer werken via scart en zou je de component kabel weer kunnen proberen.
    Want normaal zorgt de schakelaar op de componentkabel ervoor dat de xbox automatisch wisselt van signaal, maar misschien pakt hij dat niet bij jou? Het zou kunnen.
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    heb van iemand gehoort dat als je op xbox live wilt dat je dan een extra ding moet kopen (van 70 euro) om daar draadloos op te komen ?

    Anders moet je je xbox met kabels op je internetkabels aansluiten?

    Is dit waar?
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de draadloze internet ontvanger is ongeveer 70 euri. Je kan er wel elke gewoon een normale internet kabel instoppen.
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe ik dat voorlopig!
    Dan kan ik alleen beneden online, maarja.... 70 euro vind ik toch veel geld :)
     
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff kort gezocht, maar kon het niet vinden:
    Ben nu met me 2e 360 bezig, maar vind hem beetje vreemde geluiden maken. Maargoed, alles loopt nog goed. Echter heb ik wel de vraag: hoelang garantie zit er op een opgestuurde 360? 3 maanden?
     
  11. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een dringende vraag!

    ik begin bij het begin.

    gisterenavond heb ik pes 6 gedaan. alles verliep goed, maar ik starte vandaag de xbox 360 op en is mijn gamerprofile weg!!!:{. ik snel kijken bij storage device en keek bij gamerprofiles daar stonden 2 gamerprofiles 1'tje van m'n broer en 1'tje van mij. bij die van mij stond iets van 'corrupted file data'. ik dacht er is nog geen man overboord. ik vraag mijn gamercard gewoon op. nou heb ik dit gedaan hij wil hem terugzetten maar dan zegt hij dat er te weinig ruimte is ofzo terwijl ik nog 7 gieg heb=( . ik dacht dat ik de corrupted file moest verwijderen maar ik heb dit nog steeds niet gedaan want ik 'durf' dit niet. daarom vraag ik om hulp bij jullie
    doe ik het zo goed of niet?

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  12. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt volgens mij 2 jaar lang garantie vanaf het moment dat je de console gekocht hebt. Mijn eerste 360 ging vorig jaar maart stuk. M'n tweede begin dit jaar. En ik heb de console al vanaf de lauchday.
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    enyone?

    ik weet dat ik ongeduldig ben maar willen jullie deze vraag alsjeblieft beantwoorden:)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien heeft iemand Recover Gamertag bij jou gedaan, en is halverwege gestopt en dus die van jou corrupt is? Ik zou alles verwijderen qua je gamerprofile. En dan Recover doen, misschien dat hij dan wel werkt?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mocht het dan nog niet werken ... neem dan contact op met de helpdesk :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. ;)
     
  17. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou weer xbox live en dan wil ik natuurlijk ook gebruik kunnen maken van mn headset, maar hij stoort de hele tijd, ik moet de kabel op een bepaalde manier houden en dan doet ie het wel. ik heb mn 360 vorig jaar februari gekocht, bij de dixons. heb ik nog garantie? en zoja, moet ik dan bij microsoft zijn of bij de dixons?
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is geen switch maar een router ... daar krijg je problemen mee ...
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina