NANDA!? IT'S OVER 9000!!!! WHAT? IT'S OVER NINE THOUSANDD!!! haha
mensen mensen...
first of all:
Deze game is al 2 jaar in de maak (door zuid-koreanen en japaneese). Dit betekend dat er al heel veel aandacht aan besteed is. Daarbij komt kijken dat meneer Akira Toriyama (de maker/bedenker/tekenaar) van de orginele DB/DBZ manga 80% van dit project in touwtjes heeft. Dit betekend dat alles perfect gaat worden. qua char/landscape design, story line, classes, races etc.( kun je bijna vanuit gaan)
Wat je van dag 1 zult zien is dat er veeeeel saiyans gemaakt gaan worden. Maar hoogstwaarschijnlijk komen mensen er al snel achter dat dit niet de beste keuzue is. Er zullen andere classes nodig zijn om dingen te halen en verder te komen. (denk aan healer, buffen, snelheid, verschillende moves) Ook zal de class/race balance goed zijn. Ze zijn niet fucking dom daaro. (hoop ik )
ten tweede:
DENK NA. Er zijn 0 MMO's op deze planeet (goeie 3d mmo's) waar je NIET voor hoeft te betalen. Simpel weg omdat dit niet kan ( en nee guildwars is geen MMO maar een ORPG, ik heb em zelf ook liggen) omdat het anders TE VEEL geld kost.. en terrecht. En betreft de betaling dit is niet meer dan 10-15 euries per maand... dat is niks! Close to een goed weekbald en dit kun je 24/7 spelen voor het bedrag + je krijt optimale service.. updates en kunt lekker klagen als de servers down zijn (forums overbelast... kun je daar ook nog is over klagen )
Ik ben inmiddels 20, keek vroeger altijd naar DBZ nogsteeds groot fan in mijn hoofd (ook al doe ik niks meer mee) op het oude vertrouwde Cartoon Network.
Ik denk dat dit wel de grootste droom is van menig DBZ/RPG/MMO fan. En ik denk dat veeeel mensen dit gaan spelen nadat ze de eerste gameplay movie hebben gezien. De koreaanse BETA is deze zomer al duss maak je borst maar nat!
Ik heb 2 jaar lang World of Warcraft gespeeld en ben sinds 3 weken gestopt. Ik heb 't allmost full-time gespeeld maar het is tijd voor wat anders... Toen zag ik deze game.. mijn mond viel open en contacte gelijk een paar goeie maten die heel erg enthousiast reageerde.
Het enige probleem... 2008 komt ie uit in japan... who know's dat ie in europa/US uitkomt... (alleen als die goed gaat lopen in asie).
Mensen die zeggen dat ze dit niet gaan spelen omdat ze niet willen dokken zijn of onwijs dom of arm of jong... alhoewel ik genoeg 15 jarige WoWers kende die ook nog eens redelijk konden spelen. Het probleem is dat ze vroeg naar bed moesten tijdens het raiden... maarja 't gaat om de fun zeg ik maar altijd!
Ik hoop dat dit een game word die zowel om items gaat (niet te veel) maar vooral om skills en dat ze iets tofs gaan doen met het doodgaan zoiets als over snakeway rennen haha
Maarja 't ziet er grafisch erg nice uit voor een MMO ik las ergens dat 't huge gaat worden met verschillende planeten oook enz ( we have to see tho) Ik ben iig blij met dit nieuws!
*doet een dansje*
Groeten,
Ozi
EDIT: Ik zie overal ook al weer mensen over dat de UI gejat is van WoW... voordat mensen er hier over gaan beginnen wow heeft het idee van andere MMO's. Dit is gewoon simpelweg een meesterlijk simpel/overzichtelijke UI die in elke MMO met eigen stijl overgenomen mag worden IMO. Nog ff naruto 255 kijken en dan pitten denk ;x
ohja, nog 1 ding... De meeste koreaanse MMO's zijn gratis (DE MEESTE) zo iets las ik ergens... (check me if i'm wrong) dus misschine little ppl word t wel gratis maar ik DENK 't niet tbh.
Laatst bewerkt: 19 apr 2007