Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat Sony pas eind 2008 weer in de zwarte cijfers komt te staan, zolang ze maar veel software verkopen ( PS3, PS2 en PSP ) moet dat wel lukken.

Microsoft verwacht nu inderdaad ook winst te gaan maken, echter als Sony in 10 jaar 4 miljard verdient, wanneer moet MS dan de 5,2 miljard terugverdient hebben... 2020? Tijdens de 4de Xbox of iets dergelijks?

2. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn oom kende iemand die werkte ook voor een pc bedrijf en die zij dat de consoles er niet lang meer zullen zijn, dat alles langsaam overgaat op de pc.
    dus ik denk niet dat er een 4e xbox zal komen, 3 kan maar dan heb je nog betere kwaliteit dan nu maar dat is onmogelijk goedkoop te houden toch? dan zal alles in die machine mischien wel 1000 euro bij elkaar kosten dat valt echt niet te betalen ..

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    er komen nu meer games op de consoles dan op de pc dus ik denk het niet.

de consoles worden ook niet duurder ofzo. elke console is duur aan het begin, maar na een tijdje zakt de prijs.

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  4. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als er een 3e xbox komt en ps4 hoe moet die kwaliteit er komen uit te zien beter dan dit kan ik me amper voorstellen iets beter mischien maar echt niet weer zon grote stap als van xbox ps2 en gamecube naar next gen, ik denk niet dat als het niet weer zon grote stap wordt alle console gamers weer voor consoles gaan

en als sony en microsoft de kwaliteit tog nog een goede stap vooruit kunnen zetten hoe willen ze dit doen zonder het vet duur te maken

/Mod Lees ons [faq]beleid[/faq] even door, met name het gedeelte dat over interpunctie gaat. - Orcrist

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    tegen die tijd dat de nieuwe consoles eraan zitten te komen zijn er nieuwe technieken en zij die technieken ook goedkoper. de ps2 was aan het begin toch ook 1200 gulden? nu kan iedereen hem zowat kopen.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zeiden we toch ook toen de PS1 uit kwam? Het kan altijd nog mooier en echter.

Ik denk dat het juist meer andersom gaat. Consoles gaan steeds meer lijken op PCs. Het grote voordeel van consoles tegenover PCs is dat een console wel minstens 5-7 jaar meegaat, en je zult altijd de games kunnen spelen die uit komen.
    Bij een pc is dit anders, daar moet je constant je pc upgraden om bij te kunnen houden met de nieuwe games. Dit kost bakken met geld.

Waar baseer jij dit op?

7. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn PS3 gekocht wat een lekker ding is toch, en heb toch maar Resistance genomen i.p.v. Motorstorm en ik typ dit nu met de PS3. wat een gruwelijk lekker, stil, sexy apparaat is toch \o/ \o/ PS3\o/ \o/

8. Cybercon

Cybercon Guest

Gefeliciteerd, geniet ervan! :b:

9. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    @nitram kan je wat specifieker zijn?

Het zijn voornamelijk voorspellingen en ik heb naar de grafieken gekeken.

Een computer gebruik je vooral, omdat je er op kan internetten. De toekomst is IMO op de bank serven en niet meer op een bureaustoel. In de werkkamer staat nog wel een computer met printer die vooral als server functioneert. Op de slaapkamers en huiskamers staat een console.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok, het is jou mening/verwachting dus.

Omdat je het typte alsof het waarheid is wou ik graag weten waar je het vandaan had :p

11. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het hangt er maar net vanaf wat voor strategie er wordt toegepast.
    Globaal kan microsoft 2 dingen doen. Ze kunnen Sony stalken door eerder met een prijsdaling te komen en uiteindelijk vroeg met een nieuwe console komen. Of ze proberen zoveel mogelijk uit deze generatie te halen. Door een wat afwachtende houding aan te nemen.

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat artikel klopt niet, de PS3 was de enige versie die getest werd en die liep 1080p 60fps, er is nog niks gezegd over de 360 versie.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=151587

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat niet hetzelfde gelden voor de 360?(niet dat jij dat zegt) Maar is waarschijnlijk gewoon voor beide consoles.

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Bij virtua tennis bleek 1080P ook te kunnen op de 360. Voorlopig heb ik nog niks op de PS3 gezien wet de 360 absoluut niet zo goed kan en DMC lijkt dat ook niet te gaan bewijzen dus die 1080P zit er wel dik in.

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het van wel, vermijd weer een hoop fanboy geneuzel..

17. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik heb de 360 en de PS3 en ik vind het allebij geweldige apparaten.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Check your facts please voordat je constant voorbarige dingen gaat roepen.

19. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    lair is er een

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah NPD dag! De cijfertjes zijn er :)

Source: Neogaf/Sonycowboy/NPD

HardWare Sales
    Nintendo DS 508K
    PlayStation 2 280K
    Wii 259K
    Xbox 360 199K
    PlayStation Portable 180K
    Game Boy Advance 148K
    PlayStation 3 130K
    GameCube 22K
    Xbox n/a

Top 10 SoftWare

PS2 GOD OF WAR II 833K
    360 TOM CLANCY'S GHOST RECON: ADVANCED WARFI 394K
    360 GUITAR HERO 2 W/ GUITAR 291K
    WII PLAY W/ REMOTE 273K
    PS3 MOTORSTORM 199K
    NDS DIDDY KONG RACING 189K
    NDS SPECTROBES 165K
    360 MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K7 165K
    PS2 MLB '07: THE SHOW 164K
    360 DEF JAM ICON 148K

Tering die DS zeg voorbereiding op Pokemon denk ik :)

PS3 verkoopt nog steeds niet, 360 wel meer maar ook niet overweldigend..zal wel door de aankondiging van de Elite komen.
    GBA verkoopt meer dan de PS3 lol.
    PS2 blijft ook maar verkopen zeg, God of War 2 zal wel geholpen hebben! PS2 verkoopt meer dan de drie Next gen consoles! :lol:

Volgende maand Pokemon Pokemon Pokemon! Wat zal de DS dan wel niet gaan doen!

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina