He? Vertellen jullie me nu dat je online via XBL geen matches tegen elkaar kunt spelen? Team games en FFA games zijn toch gewone online matching opties? EDIT: Is de demo trouwens al uit?
C&C3: Tiberium Wars demo nu op Marketplace Zoals we jullie gisteren al wisten te melden zou er vandaag een demo verschijnen van Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Een moderator van het EA forum had dit gisteren laten doorschemeren. Vandaag is het dus zover, de Command and Conquer 3: Tiberium Wars demo staat online. Ondanks dat het nog niet officieel door Major Nelson is bevestigt rapporteren verschillen sites dat de demo al online staat. De game staat gepland voor ene release op 10 mei, tot die tijd zul je het dus met de dmeo moeten doen. bron: xbox360only.nl
Ik denk dat hij mij niet begrepen heeft, want wat zou C&C3 zijn zonder fatsoenlijke MP tegen of samen met andere gamers? Het vision camera filmpje laat ook een 4-player match zien.
Wat een flikker, ik weet haast wel zeker dat het er vanmiddag stond. Hij heeft het er vast afgehaald.