ik stel voor dat we alvast met 1 nieuwe challenge beginnen, dan kijken we hoeveel er meedoen en of we daarna nog doorgaan. Dit leek me wel een leuke om mee te beginnen: Car Challenge Grand Touring Mercedes SL55 AMG - Yokohama Bay Tour
Laten we hier verder gaan met de competitie Hier is de challenge te vinden met de scoreboards erbij. @ Kingkoning ik stuur jouw alvast een PM met het nieuwe wachtwoord (vergeten uit te loggen Gepost door: Corossi)
Ik mag aan jullie de officiële Nederlandse Project Gotham Racing site bekend maken. \o/ http://pgr.froggle.nl
Nice!! Dit spel is zo fantastisch he, de herineringen komen weer naar boven.. Uren lang racen om weer 0.001 sec sneller te zijn, vooral bij de xbw competitie op die ene baan in stockholm stond toen 8ste op live..
Laat ik eerst eens wachten tot de community wat groter is. (Spoor Boris en Erik effe aan Roel. :b Competitie erbij gezet. Wanneer we een competitie tegen elkaar doen wordt nog bekendgemaakt. (Waarschijnlijk begin mei. )
Competite hier op Xbw loopt weer lekker joh Zo slecht had ik het ook weer niet verwacht... Ik ga vandaag denk ik wel ff een paar rondjes knallen denk ik, misschien dat het dan weer wat meer onder de aandacht komt als er wat mensen gaan rijden
zal ik doen, misschien is de meivakantie wat? je denkt het of je meent het? Ik had het ook niet zo slecht verwacht, vooral omdat mensen er nog een beetje enthousiast over waren, maar neen, ze vergeten het weer. Competitie kunnen we wel opgeven en dan in de community verdergaan
Naja toen meende ik het... alleen werd ik gebeld om even een terrasje te pakken in Utrecht, dat sla ik natuurlijk niet af En jah verder gaan in de community... dan moeten er op de een of andere manier wel genoeg mensen komen bij die community hea
Is die nu backwards compatible geworden?? Maakt mij verder niet uit, ik heb geen 360, ben ook niet van plan om er 1 aan te schaffen. Maar zou toch wel goed werk zijn van microsoft, zodat alle fans hem ook op de 360 kunnen spelen. Maar jah als je een echte fan bent gebruik je toch gewoon nog een oude xbox Best handig twee van die bijzettafels op je kamer
wat nu wel irri is, die downloads moet je weer voor betalen dat die nog niet gratis zijn. Wat een afzetterij