qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die pakken die ik gepakt heb Pioneer PDP-507XD dat is een full HD, heeft 2 hdmi's en een componenten ingang voor je 360. Ik gebruik zelf de PC ingang heel vaak aangezien deze plasma daar een aparte HD tuner op heeft zitten voor media pc's erg fijn kan ik je melden (ontzettend stabiele kabel van de 360 te koop). Let wel het is plasma he dus het word aardig warm als je er met je wangen op gaat zitten. LCD moet je niet groter kopen dan tussen de 60 en 82 cm, dan is het niks meer. Is LCD namelijk van origine niet voor gemaakt!

    daarnaast maakt pioneer (net als LOEWE en yamaha) gebruik van betere binnenbedrading, stekkers en uitgangen en koelt het stukken beter dan bijv philips, inbranden met deze is dus ook minimaal (100HZ TV brand meer in) en is het geluid zonder surround aan ook beter. kan nog uren doorgaan ben namelijk 2 maanden wezen zoeken
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Sony heeft een 52"

    Welk typenummer heeft het GoW team trouwens gekregen? Want voor 400,- is het niet echt kwaliteit lijkt me (wel heel cool hoor, zo'n sponsordeal :thumbs:)
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat het niet ook weer al te groot moet, anders weet je toch op een gegeven moment niet meer waar je moet kijken 8)
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dit is de TV die ze gekregen hebben, de TV die Microsoft heeft gekozen als promo-TV bij de XBOX 360 ELITE, de TV die gebruikt wordt op WCG en de TV die gebruikt is bij het ontwerpen ontwikkelen en testen van de Halo 3 Beta (je ziet ze staan bij het filmpje op Marketplace, dat is alleen de zwarte versie, deze heeft een zilvere rand onder).

    @ Maup3rd, thanx for the info! Ik heb zelf een 32'' LCD, dan zit ik nog net goed qua afmetingen dus :-D!

    Deze TV is ook geen 400, 595 moet hij kosten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die LE26R72B is HD-Ready, niet full HD.

    Heb trouwens dezelfde, alleen geen zilver randje.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    8 ms... da ken net.
    Overigens misschien een tip om de VGA kabel aan te schaffen. Dan is je beeld scherper en zie je tegenstander in de verte een stuk beter.
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    HD-R of HD, het blijft een HD-TV. En natuurlijk is hij HD-Ready, staat aangegeven op de TV zelf ..

    @JeePee, hoezo de VGA kabel dan? De TV zelf is component-geschikt en dat is toch automatisch veel beter dan VGA?
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik heb de Le26R71b broertje ervan dus alleen geen zilveren rand, fijne TV is het!! enne component is scherp zat
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof me met de Samsung Le R-type moet je de VGA gebruiken, 2x mooiere kleuren + een stuk helderder.
    (heb component en vga beiden uitgeprobeerd op de tv)
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zit Gamemode op die samsung tv toch??
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Yup de TV bevat een Game-modus.
     
  12. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat :+ ?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Een verkoop praatje. Ik geloof dat het contrast iets minder wordt, maar kan het niet met zekerheid zeggen. Ik weet wel dat met de gamemodus on of off de responsetime 8 ms is en het gros van de mensen de gamemodus nooit gebruikt, omdat de standaard instelling mooier zijn.

    Over de VGA kabel: VGA is een heel stuk scherper dan Component. Component heeft daarintegen iets meer warmte in de kleuren zitten, maar VGA is echt veel scherper. Als je TV een VGA-ingang heeft zou ik meteen zo'n kabel aanschaffen. Het is 30,- , maar je maakt er wel met elk spel gebruik van.

    Edit:// nog ff over die sponsoren... ze geven jullie wel ff lekker 4 HDTVtjes... maar wat doen jullie in ruil daarvoor terug? Ik zou m'n god niet weten wie jullie support, en kan niet begrijpen dat 'het bedrijf' winst maakt met het sponsoren van qG. Ik zie jullie nergens reclame maken en zelfs het sponsor gedeelte op jullie site is leeg. En wat een vreselijk irritante popup die je bij elke klik krijgt als je niet aangemeld bent.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat dat is? (Hint: Aanmelden?)
    Ik vind het alleen maar irritant, al die gasten, daarom staat dat erop.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Dat kan ook anders. Op ons forum moet je voor bepaalde threads lid zijn van de site, maar kan je wel gewoon de index bekijken en ook sommige threads. Als je zonodig iets wil zeggen dan moet je je aanmelden ja, maar om gewoon ff een quick look op jullie site te nemen is best vervelend door die popup die zo langzaam verschijnt.

    Wat is er nou weer irritant aan gasten? Je schrikt gasten eerder weg door die popup.

    Maar leg eens uit met die sponsoren... Wie wat en waar?
     
  16. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    de standaard instellingen zijn zeer zeker mooier en voor de lol probeer een VGA vs een Component kabel maar eens uit met FIFA 07 of PES6, de groene zoden vliegen je bijna om de oren al dat groen kan een component rekenmodule bijna niet aan. Leuk om een dvd'tje te kijken maar voor de 360 is het niks. Gewoon die VGA erin prikken en een TV zoeken die die ingang ondersteund met een HD tuner. dat is dus nogmaals de PIONEER PDP-507XD
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    @ JeePee, Die vraag kreeg ik ook op de ConsoleGaming forums, ik zal hem hier dan ff geven, wel ff in het engels.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  18. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    lekker gedaan schatje! :b:
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha, die reactie van jou ook hé Maup3rd, ik zeg Underdog jij gelijk 'are you allready calling us dogs now, shame on you!'. hahaha
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook wel een lekkere inkopper maatje LOOOL!|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina