Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon een standaard switch is goed ... hoeft geen merk te zijn .. heb je al 2 xbox op livebox aangesloten of ga je dat nog doen? het beste kan je dit soort vragen stellen in xbox live vragen algemeen

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet gedaan, gisteren een 2e xbox gekocht :) Maar las dat er aardig wat problemen waren om dat goed aan te sluiten.

Is goed.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    eerst testen of het daar op werkt, anders moet je straks je livebox vervangen (post je veredere vragen in live en networking)

4. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    fardo, kan jij mij misschien helpen?

5. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nu het disc replacement program gebruiken om mijn kapotte disc op te sturen? ik had gehoort dat het ergens deze week ook in Nederland zou kunnen.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @justino je hebt volgens mij nog garantie .. gewoon even de helpdesk bellen
    Hangt van je krassen af en of je je xbox 360 al voor repartie hebt aangeboden ... heb je de helpdesk al gebeld?

7. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie, ik ga het proberen;)

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hallo mensen
    wij hebben net van UPC onze draadloze router binne.
    mijn vraag daarop is doet die usb ontvanger het op de xbox360
    en zoja
    kan hij aan de voorkant aangesloten worden???

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet microsofts eigen draadloos internet ontvanger hebben, die kan het signaal in huis aan de 360 voeren. Er zomaar één in prikken werkt niet volgens mij.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet wel zeker dat een andere het niet doet, aangezien die drivers niet geïnstalleerd zijn.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Wireless Ethernet Bridge van bijv. het merk Belkin werkt ook gewoon hoor. En die adaptertjes zijn te krijgen voor een euro of 30/40. Zit je alleen nog wel met die ethernetkabel, maar goed.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Oke vandaag keer ik een nieuwe Xbox 360 aan. Ik wil hem aanzette met controller. Dat lukt dus niet. dan Power on dan maar en console controller laten zoeken helpt ook niet.... Dan krijg je een hele nieuwe... En dan nog laat het de wensen over....

Update : Hte is opgelost, was de knopje voor verbinden bij controller vergeten te drukken. Echt de xbox 360 hoor ik amper. en is van 11ste maand van 2006. Echt goed!

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  13. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je even kijken of je er een Benq drive in hebt?

14. Olic90

Olic90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnekort een Xbox 360 te kopen.
    Staat de productie datum van de Xbox 360 op de doos, of moet ik persee de doos open maken om te zien op welke datum die is gemaakt?

15. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat je het kaartje van de verpakking omhoog kan liften (speciaal voor gemaakt) en dan zie je gelijk het serienummer (en de MFR date waarschijnlijk ook) van de Xbox 360. Dit weet ik niet helemaal zeker, misschien kan iemand dat bevestigen.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat is zo, maar in de winkel staan alleen lege dozen dus daar schiet je niets mee op. Tenzij je hem aan de kassa nog wilt bekijken.

17. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, daar had ik niet aan gedacht. Maar grote winkel keten hebben ladingen Xbox 360’s opgestapeld (met een Xbox 360 er in, geen lege doos), die je pas helemaal aan het einde van de winkel afgerekend. Als je de Xbox 360 haalt bij een zaak als Bart Smit, Dixons of de FRS dan kan je ‘m inderdaad pas inkijken als hij eenmaal op de toonbank staat.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraag van KevInsane verplaatst:

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het toch nog op Insane doen :D maar je kan je offline profiel met de achievements omzetten naar een online profiel. Heb ik zelf ook gedaan :D Weet niet meer precies hoe maar volgens mij moest je "Join Xbox Live" selecteren :9

20. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit wil ik idd ook weten.
    want had 2 weken terug het ding gehaald.
    doa4 en graw heb ik wat achievments gehaald. DOa achievements zijn niet zo'n probleem, maar voel er niet direct iets voor om graw nog eens opnieuw te beginnen (al is het wel een zeer vet spel)

dus als iemand antwoord heeft op hoe je offline achievement met je online account kan samenvoegen dan zou dat erg fijn zijn. (verder is de 360 een top machina heb er zeker geen spijt van. wilde eerst wachten op de elite, maar dat duurt me te lang. En dit is nu zeker niet de verkeerde keus :) om hem nu al te halen top dingetje)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina