De PS3 is alleen regiovrij met PS3 titels, PSX en PS2 titels echter niet. Maar dan zouden we even om een bevestiging moeten vragen. Iemand?
Volgende week vrijdag \o/ In een normal en als special edition Special Edition is inmiddels van mij geworden
Ik moet maar weer ns ff de PS2 van mn broer gaan lenen. Deeltje 1 was wel cool, maar heb ik helaas nooit uit kunnen spelen, omdat hij hem weer terug wou. Eerst die maar ff uitspelen.
Vanmorgen God of War 2 binnen gekregen. En hij is geweldig . Het ziet er eigenlijk gewoon niet uit, als je PS3 en Xbox360 gewent bent, maar als je een uurtje hebt gespeeld heb je het oude gevoel weer terug en sfeer is ook weer als van ouds .
Het ziet er 'gewoon' niet uit? Sorry hoor wat voor verwend nest ben jij zeg . God of War II ziet er uitmuntend uit en doet absoluut niet onder van de eerste generatie 360 titels. Ik heb al 5x keer met open bek zitten te staren naar de graphics, echt ongelooflijk dat ze dit nog uit de PS2 weten te persen.
Ik heb het spel mogen checken bij een vriend welke de Amerikaanse versie heeft ja En ja hoe Metal Mark aan zijn exemplaar komt weet ik niet...
Mag je hier wel even een filmpje van maken.. Want dat kan natuurlijk nooit. De PS2 heeft grafisch zelfs niet beter gepresteerd dan de 1e Xbox. En ondanks dat het steeds beter werd met die machine geloof ik nooit dat ze nu met een spel komen die zich grafisch kan meten met de 1e generatie 360 titels. Als je filmpjes hebt; post maar, want als dit zo is haal ik voor God of War en God of War II (voor de 2e keer) een PS2.
Ik wist het But no kiddin maar God of War II ziet er echt fenomenaal uit. En grafisch is het echt wel indrukwekkender dan bijvoorbeeld een Cronicles of Riddick of Ninja Gaiden. Believe ik heb een Xbox hier thuis liggen en ik kan erover oordelen. Lees voor de grap eens de reviews, want over het grafische aspect is men laaiend enthousiast. En het spel kan zich zeker wel met titels als GRAW, Call of Duty, Saint's Row of een Double Agent meten. Geen twijfel aan mogelijk. En ja de vergelijking kan ik nu moeilijk voor jullie gaan toveren. Als je je PS2 nou had gehouden...
Ik weet niet welke versie jij hebt gespeeld maar op mijn LCD ziet het er niet uit, voor PS2 kwaliteit wel, maar Next-Gen, die is heeeel ver te zoeken Oh ik heb de Pal versie... Hier enkele screens. ff snel genomen, maar kartels... GoW2 koop je voor de sfeer en de machtigheid van de zwaardjes At Cybercon, U overdrijft! Sorry, maar Ninja Gaiden ziet er 20x mooier uit bij wijze van spreken. De grafics die worden getoont zijn PSP waardig!
GRAW, CoD en DA heb ik niet gespeeld en dat hij zich zou kunnen meten met een game als Saints Row (heeel anders, maar goed) wil ik dan wel geloven. Maaaaaar; ik heb een tweetal filmpjes gezien nu en.. indrukwekkender dan Ninja Gaiden??? C'mon!
Idd, zie vorige pagina Goiz. Ow en als het moet maak ik wel even filmpje.....tenminste als jullie daar belang bij hebben.
Sorry hoor maar zo'n spel speel je toch veel eerder op een SD tv? Naar mijn weten is de kwaliteiten daarop beter. En ja het gebruik van de 480p resolutie is voor ons niet mogelijk, wat dan ook weer scheelt als ik men mag geloven. Edit: like i expected heb ik gelijk, please dude speel het maar op een sd tv. Als je gaat roepen dat het PSP graphics zijn ben je niet wijs !
Thnx Als ik die nog had zou ik inderdaad zeker een God of War II halen. Maja. De PS2 is de deur uit (helaas) en de 1e Xbox inmiddels ook (helaas).
In mijn ogen is God of War II echt indrukwekkender dan Ninja Gaiden. Laten we even voorop stellen dat Ninja Gaiden inmiddels alweer uit 2005 (of 2004 zelfs) dateert, maar sorry hoor je moet wel een grote plaat voor je kop hebben wil je beweren dat een titel als GoW II er minder uitziet. De arena's zijn enorm gedetailleerd, de bosses zijn echt van uitmuntende niveau (zoiets op een console van 6 jaar). Ik denk dat ik eerder een conclusie kan trekken mr. Goiz, want ik zowel Ninja Gaiden als God of War hier. Ik zal van de week Ninja Gaiden maar nog een keer gaan checken, maar ik kan me echt niet herinneren dat het indrukwekkender is dan GoW II En ja Metal Mark je opmerking 'PSP graphics' is natuurlijk a joke, dat heb je zelf ook wel door Kan je 'm misschien ook aansluiten op een SD tv? Maar no way dit kan echt niet, of je gebruikt geen RGB Scartkabel (o zo belangrijk!) of het spel ziet er sowieso minder uit op een LCD doordat het 480p resolutie niet voor ons beschikbaar is gesteld.