Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alle nieuwe console hebben doet wonderen ;)
    Ik zie wel wat er komt :D

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Assisins's Creed is multiplatform (komt op 360 als op PS3 ), lijkt me een hele vette game. Too Human lijkt mij niet heel geweldig, de laatste builds vielen enorm tegen.

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarom komt hij ook pas in 2008, want Too Human is helemaal op de schop gegaan. Uiteindelijk moet hij op kunnen boksen tegen God of War 2 en dergelijk titels.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In dit geval is uitstel de juiste keuze. Uitstel is dus niet altijd negatief. ;)

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat Alan Wake pas in 2008 uitkomt, kijk er heel erg naar uit :eek:

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Als ik het zo bekijk dan trekt het lijstje met spellen van de ps3 me meer aan, op de 360 komen niet spellen waar ik echt van hou. Alan Wake en forza 2 zijn spellen waar ik naar uit kijk. Bioshock leek mij ook leuk, totdat ik erachter kwam dat het een FPS werd. Dat is dus niet mijn favoriete genre.
    Ook een teleurstelling dat ik net tegenkwam was dat Clive Barkers Jericho ook een FPS wordt :'-( Bah ik keek echt uit naar deze titel, maken ze er weer een FPS van hoor, dus het wordt waarschijnlijk weer zo standaard :emo:

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het beste nieuws van de week gaat naar Silent Hill 5:

Silent Hill 2 is een van de beste games ooit gemaakt, Silent Hill 5 woehoe!

En Pokemon diamond is net verstuurd..

Pokemon en God of war2 volgende week :) :)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2007
  8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    http://editorials.teamxbox.com/xbox/1967/AN-INCONVENIENT-TRUTH/p1

Er zullen altijd mensen zijn die wel willen betalen. Er worden nu nog meer online spellen gemaakt voor Xbox360, dan voor PS3. Maar de userbase is gaat wel erg groot worden van PSN. Er zijn nu 600.000 PSN accounts en 6miljoen LIVE accounts. Maar hoeveel zijn er silver? PSN accounts zijn alleen nog maar gebaseerd op enkele games zoals RFOM en Motorstorm.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het wel met die post eens. En het feit dat mensen steeds zeggen dat playstation netwerk zuigt gaat ook niet meer op.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind dat we Tecmo en Team Ninja moeten boycotten, en een petitie moeten ondertekenen met 4000 man, en hem naar hun opsturen want Ninja Gaiden hoort op de Xbox en niet op Sony. :{

Wat is dat nou voor een crap om een serie voor 1 console te houden, en dan te denken dat hij daar thuis hoort. He Devil May Cry...GTA...etc...

Mijn punt is dat volgens mij weinig Xboxers het kan boeien dat Ninja Gaiden ook op de PS3 komt, maar andersom DMC 'schreeuw het van de daken" we moeten een petitie gaan tekenen zodat ze hem niet uitbrengen want op onze vijand de Xbox, anders boycotten we gewoon Capcom. :emo: Zielig als je het mij vraagt, dat laat ook wel zien wat voor een figuren die hard sony fans zijn...

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het komt van allebei de kanten, sommige mensen worden helemaal boos als een game ook op een ander platform uitkomt. Snap die mensen echt niet lekker boeiend als je het zelf maar kan spelen toch?

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Precies maar zoals ik bovenstaand verhaal beschrijf valt het me wel op dat de die hard Sony fans wel met zielige ideeen komen. En dan heb ik het over de recente multi's van DMC en Ninja Gaiden.

Dat heb ik niet eerder hier op het forum gezien, en zit er al wat jaartjes.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit soort fanboys heb je op elk systeem. Echter, deze kleine groep is niet representatief voor de gehele groep.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou wat me hier op XBW ook opvalt is dat je hier weinig mensen hoort over de multi van Ninja Gaiden, maar dat de mensen die denken dat een game als DMC alleen op de Sony hoort gelijk hoort klagen. Mischien komt het dat Xboxers wat nuchtere mensen zijn, want ook de Resident Evil reeks eigenen veel Sony fans hun console toe, wat lulkoek is want hij kwam zelfs eerder op de Sega. GTA precies hetzelfde als DMC, veel geklaag en gezeur...ik zie persoonlijk zelf niet het probleem iedereen moet lol van een game hebben. Het is echter wel zo dat je uiteraard een console koopt meestal voor de exclusives. Maargoed ik heb dus denk weinig meegekregen van het gezever om multi Ninja Gaiden, en heb het wel meegekregen van DMC kan natuurlijk aan mij liggen.:)

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt denk ik omdat Ninja Gaiden niet zon hype is als DMC.

maarja we zullen het nooit weten denk ik :D

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Denk het ook dat we daar nooit achterkomen. :+

Case closed.

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ninja gaiden sigma op de ps3 komt maakt me echt niks uit. Al hoewel ik het jammer zou vinden dat (de mogelijke) ninja gaiden 2 multiplatform wordt. Ga er niet om huilen of het spel boycotten. Dat vind ik niet nodig. Dan snijd ik alleen mezelf in de vingers.

Ik denk dat het boycotten alleen door "echt" fans wordt gedaan. Sommige hebben niks beters te doen. Tja, en dat sommige spellen bij een console horen is alleen goed voor de consolemakers. Als het goede titels zouden zijn.
    Als gamer is het alleen maar goed dat alles mult wordt.

Je kunt dan de consoles wel goed vergelijken (met multi).

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Zoals Miyamoto het ooit zei: "A delayed game is eventually good; a bad game is bad forever"

OK, hij had het vast over Nintendo games, want ik kan me ook nog Daikatana herinneren :+

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja het is inderdaad alleen maargoed als het multi word, zowel voor de gamers als voor de developers/uitgevers. Want voor de gamers kunnen dan kiezen uit een nog breed assortiment, en de developer/uitgever verdient op multi de games er meestal wel uit. En kan daarna dus gewoon weer verder gaan aan bijvoorbeeld een deel 2 of een nieuwe game omdat er genoeg geld in het laadje komt. Maartoch moet ik wel zeggen dat de exclusives een console maken, anders kan je natuurlijk ook gewoon 1 console op de markt brengen en daar alles op spelen. Wat dan weer geen concurrentie meer opleverd...

pffff wat een getyp op deze zaterdag! 8)

20. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed dat er meerdere console-fabrikanten zijn. Zo wordt er goed geconcurreerd. Ze proberen elkaar te overtreffen. En de prijzen blijven rëeel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina