GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Rick NL

    Rick NL Guest

    cker komt die er. moet ff met subzero bespreken en dan kijken we ff welke dag:) dan neem ik wel concat op met Rbert:thumbs:
     
  2. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff het Tie breaker systeem uitleggen??, want ik snap der ff weinig van :9
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Stel je speelt best of 5, en het staat 2-2. Dan is de volgende ronde, de laatste, dus de tie-breaker (de "gelijke stand breker").
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    En degene die tijdens die 2-2 de meeste rondes heeft gewonnen mag de Tie Breaker hosten.
     
  5. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mij vet lijken om live-opnames te maken van diverse matches en deze online te posten. Een soort samenvatting in elkaar monteren ofzo. Denk dat veel medegamers het ook wel leuk zouden vinden. Dit moet wel mogelijk zijn. Iemand tips of suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  6. Rick NL

    Rick NL Guest

    wilt er iemand clanmatch Gamebattles 3 vs 3 GoW om 8uur ong.??}:]
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Misschein als onze andere niet doorgaat :thumbs:
     
  8. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook erg vet!
    Kan iemand mij a.u.b alles uitleggen over hoe ik kan opnemen vanaf mijn xbox360?
    Ik hoorde met een kabeltje vanaf je xbox naar je PC ofzo?
    Plz, help me 8)
     
  9. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een capture card kopen en de nodige kabels. Zo neem ik iig op.
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee begin em te snappen:) , alleen mag je dan kiezen welke map je wil doen uit die 5 Tie Breakers:+ ??
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft er geen clowntje bij te doen, waarschijnlijk zijn er nog een handvol mensen die niet snappen wat ermee bedoeld wordt maar die durven het niet te vragen. Er bestaan geen domme vragen!

    De getallen 1 t/m 5 staan voor de verschillende matches die gespeeld gaan worden. Als er bij jou een 1e staat kan dat betekenen (dit kun je opzoeken in het schema) dat je je om zo en zo laat tegen team nr # moet spelen. Bij de tie breaker kijk je ook naar het 1e en zie je welke map er bij welke match hoord.

    1e Tie Breaker is dus de (zo nodig) 3e map van match nr 1.
    2e Tie Breaker is dus de (zo nodig) 3e map van match nr 2.
    3e Tie Breaker is dus de (zo nodig) 3e map van match nr 3.
    Enz.
     
  12. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je dus in de poules als het 1-1 staat ook een Tie Breaker?
    Ben erg lui nu om te zoeken.....
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah want je hebt dan al 2 matches gespeeld. En de Tie Breaker map is de derde (en laatste) map.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  14. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. hoensbroek dat is in de buurt
     
  15. Is het nou zo dat er zondag t/m woensdag gespeeld mag worden voor de poule? Als ik in die schema's van de poules kijk zie ik daar weer andere data tussen staan. Misschien is het belangrijk om de speeltijden wat duidelijker neer te zetten :) Want als ik het goed begrijp mag je zelf bepalen wanneer je binnen de geselecteerde dagen mag spelen?
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom 1op1 dan

    Nee maar het klopt dat je binnen de dagen Zondag t/m Woensdag in overleg met je tegenstander de matches mag spelen. Het zijn 2 matches van best of 3 dus het lijkt me geen probleem.

    Dit is zo gedaan omdat op zondag het NK is en ik er niets in zie om dit toernooi een week uit te stellen. Het is dus op het laatste moment naar de maandag verschoven. Ik weet dat niet iedereen op de aangegeven tijd kan spelen.

    Daarom wordt je dus nadrukkelijk gevraagd de matches zelf met je tegenstander te regelen en ze voor woendagavond 22.00 gespeeld te hebben.

    Let op! Het gaat alleen over de eerste 2 matches he! Het staat dus precies zo aangegeven zoals ik zeg. Bij match 1 en 2 staat er: 22 t/m 24 april. Voor de match volgende week zullen gewoon de aangegeven tijden aangehouden worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  17. Ooh zo, beter leest iedereen dit ff :confused:
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Koning B leider reageerd niet...
     
  19. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    R2v wint van replay legends via console-gaming.:thumbs:
     
  20. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je host mag het andere team de map kiezen?
     

Deel Deze Pagina