Marvel: Ultimate Alliance

Discussie in 'Algemeen' gestart door Animal nl, 26 okt 2006.

1. lau

lau Lozan II

Leuk Bevonden:
    0
    dank je WizzNL, ga ik gauw die disc ff spelen, alleen die computer vernietigen om die dame te redden lukte me niet binnen de tijd, maar zal het nog een paar keer proberen!

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Lau : Je moet niet 1 disc spelen maar ze allemaal !!! Je kan in totaal 27 discs vinden in de game, dus je moet die allemaal hebben en dan al die missies ook nog eens doen. Ben je dus wel even zoet mee.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook een paar dagen, eigenlijk vind ik het een gruwelijk slecht spel haha
    Maar ja, ik vind het gewoon stoer om met de Marvel mannetjes rond te rennen, laat het duidelijk zijn dat wanneer dit niet het geval was, dat ik de game dan echt ruk had gevonden :)

Maar goed, ik vermaak me er nu prima mee :)

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet van het genre houden ja, kan best eentonige gameplay zijn. Ikzelf vind het wel een goede game, zeker door het Marvel-thema. En gewoon niet te lang achter elkaar spelen.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich... Ik heb het nu een tijdje gespeeld en begin nu de game door en door te kennen. Als je de RPG elementen goed begrijpt, dan is het inderdaad nog best een degelijk spel.

De graphics alleen echt best wel matig hehe :)

Maar er zit veel fan-art in de game. Al is het alleen al dat iedere Hero ongeveer 3 verschillende pakjes heeft die volgens mij ook daadwerkelijk ooit eens gebruikt zijn.

Overigens, dat was ook matig, ik had de eerste keer 4 uur gespeeld ofzo. De volgende dag, ik wil verder gaan, moest ik weer helemaal opnieuw beginnen! Ja, wist ik veel dat je ALLEEN op die S.H.I.E.L.D. plekken kon saven... Ik dacht dat allemaal automatisch ging... Ik kon ook nergens een save-functie vinden...

Dat zijn van die "read-the-fucking-manual"-momenten...

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, eigen schuld! O-)

Maar ik vind het nog steeds een top spel. Ik heb het spel uitgespeeld op normal en ben nu bezig met 'hard'. Het verveelt niet. Voornamelijk, omdat ik het coop met vrienden/familieleden doe.

In vind die camera echt irritant en dat hoor ik ook vaak, maar in SP ben ik er nu wel aan gewend. Als je dan met z'n vieren het spel coop speelt en allemaal een eigen 'willetje' hebt, dan is het toch een stuk lastiger. Binnen de kortste keren zit je vast, omdat er weer iemand te ver naar voren rent of juist te ver achterblijft. Maar toch super leuk spel om met z'n vieren er flink op los te meppen!

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet waar je de punten in moet stoppen kan je echt mega powerplay mannetjes maken man.

Ik heb nu een opgefokte Captain America die met een gechargde Shield Bash zo'n 200+ schade doet!

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deadpool met een vol balkje health regeneration. Kortom; hij gaat nooit dood...

9. Mike Cinerama

Mike Cinerama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een heerlijk spel, merk wel dat ik maar met bepaald aantal mannetjes speel voornamelijk uit mijn eigen gemaakte team. In maart komt er downloadable content uit marvel ultimate alliance met daarin nieuwe personages (punisher, hulk, psylocke en ???, misschien nieuwe missies) gaat je waarschijnlijk wel een klein bedragje kosten

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hallo allemaal,

Weet iemand of ik de achievements ook kan behalen met co-op live multiplay??????

Of kan ik de achievements alleen halen in de singleplay??

11. Mike Cinerama

Mike Cinerama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten kan je de achievements ook gewoon halen met co-op multiplay

12. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets over de nieuwe downloadable content van deze game? ik d8 dat het al uit was maar ik kan die shit nergens vinden op marketplace..

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het zou al uit moeten zijn, helaas is deze DLC vertraagt:

14. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag daarnet dat je nieuwe karakters voor dit spel via xbox live kon kopen 800 punten de nieuwe karakters zijn sabertoht magneto nightkrawler cyclops(x-men) venom (spiderman) hulk hawkeye doctor doom ik heb hem niet gekocht vind 800 puten wel veel je kan ook alleen de goede of slechte karkters kopen

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    ik weet het niet ik kan je niet helemaal volgen het is erg warm voor de tijd van het jaar je tekst leest erg vervarrend want er zijn geen leestekens gebruikt ben je geil of wil je een koekje interpunctie noemen ze dat het heeft nu al twee weken niet geregend is je punt en komma toets op het toetsenbord soms kapot

;)

Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    alsof jij dat wel hebt gebruikt. :{

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jij bent zeker niet de snelste thuis?

18. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oh man. Ik had het spel uitgespeeld op normal en was net bezig op hard. Ik had ook een aantal characters vrijgespeeld en toen ik net het spel wou laden kreeg ik de melding: Load failed. This save is damaged and cannot be used.

Hier baal ik echt van. Kan ik weer opnieuw beginnen

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe ben ik best wel tevreden met deze game zeer verslavend alleen nou'ja choatich heel veel ja. xD

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    binnenkort heb ik dit spel, kan iemand mij miss vertellen hoe de achievements voor deze game zijN? zijn ze moeilijk/makkelijk te halen?

Game lijkt me iig erg vet :thumbs:

Deel Deze Pagina