Ik vind hem net geweldig op de PC. En de balance is prima in orde. Je moet idd meer moeite doen met de NOD om te winnen, maar dat maakt de units er niet minder krachtig op. Met de NOD moet je vooral snel aanvallen en z.s.m. de volledige kaart proberen te bezetten. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans wordt dat GDI en de Scrin met sterke units op de proppen kunnen komen. De NOD lijkt wat dat betreft best erg op die terroristen factie van C&C Generals; ondergewaardeerd omdat ze zwak lijken... maar dodelijk in de juiste handen.
De demo blijft maar vastlopen tijdens het downloaden, de hele tijd al. Zie de game wel een andere keer dan. Werkt allemaal weer lekker in ieder geval.
Las net dit op Major Nelson's blog: Ik wacht 't nog wel even af, ben nu al vanaf 13.45 uur aan 't klooien
Vervelend. Aan de andere kant... er proberen nu ook duizenden mensen die demo te downloaden. Probeer het morgen nog es, zeker weten dat het dan downloaden dan wel goed gaat.
Update: maakt geen zak uit, download komt nu niet eens meer voorbij 1% Ik zou er maar mee stoppen en later op de avond of morgen nog een poging wagen. Heel veel mensen ondervinden trage downloads en downloads die blijven hangen.
hmm, hij begint nu wel een beetje te lopen heb er nu bijna 2 uur op zitten en zit nu op 50% maar ik ga zo online gamen dus moet hij toch afgekapt worden. Hij gaat naderhand gewoon weer verder toch?
hij zat bij mij vast op 41%, cancel download gedaan en opnieuw begonnen.. startte toen op 13% en nu na 20minuten zit ie op 53% en loopt goed door
De mijne ook! Precies hetzelfde aantal!!! Dat was ie rond 5 uur. Nu is het 9 uur en inmiddels is me 360 6 uur aan, en hij zit op 55 procent. Fuck EA maar lekker, ik down t morgen wel.
Hier staat die eindelijk op 64% na 10x gestopt en opnieuw gedownload te hebben. Eerst 41% toen ineens 3% toen 50% toen weer 30% en nu eindelijk 64%, en dat sinds de xbox vanaf 13:45 op die download staat...
Damn, nog steeds problemen bij de meesten. Zo is een Silver abbo toch nog ergens goed voor. Over 1,5 week gaat het vast sneller.
hahaha mijne sprong zojuist terug naar 41% doordat ik hem even stopte en weer verder ging. Deze demo mag wel heel goed zijn!
Net even een uurtje gespeeld. Er zijn 2 campaign missions en je kan online op Live. Besturing is even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het niet moeilijk om je units snel te managen. Online is ook lachen. Had net iemand met een Live Vision cam, en dat samen met Voice chat is echt leuk. C&C3 op de PC heb ik overgeslagen, maar na deze 360 demo ben ik wel onder de indruk, vooral van de MP. Maar niet '60 euro' onder de indruk, dat heb ik er niet voor over. Als je dit soort games wilt spelen en je hebt een aardige PC, doe het lekker daar op. Moet wel zeggen dat je erg snel bezit over Mammoth tanks, waardoor het veelal Mammoth tegen Mammoth wordt na 5 minuten.