Vorige week is nieuwe site van DtS bekend geworden, ik zie net dat die hier nog niet is vermeld. Bij deze www.team-dts.nl Er gaan nog dingetjes veranderd worden zoals kleur maar dit is in ieder geval super mooie basis, met dank aan DtS CyberNinja ( PC-team ) en DtS NinjaStar ( Xbox 360 team ) Als je ons wilt uitdagen, of joinen of info vinden kijk dan bij Team DTS Information rechtboven aan de site. :b: \o/
Update: Memberlist op site is zo goed als helemaal bijgewerkt nu, afgelopen dagen zijn er nog een paar members gekickt die of ruzie maakten binnen de clan of die geen inbreng hadden voor Team DtS. Vandaag trouwens 1e clanmatch gespeeld op CoD2, sinds lange tijd. Uitslag Team DtS 3-0 SF HQ 400-90 HQ 400-120 TDM 100-51 Als er nog clans zijn die clanwar willen spelen voor CoD2 ( of GoW ) laat het ff weten.
Wij moeten een 3.0 match tegen jullie houden binnenkort. Aangezien we onze eerste match al op zondag spelen (tegen ISAINTSI) vroeg ik me af of jullie ook op die dag kunnen (rond een uur of 21:00).
Uhm ik zal even kijken of ik mijn team bij elkaar kan rapen Raulio, dan willen wij wel een match tegen jullie.
3kingz we hebben al gespeeld ja. DtS vs. eC 1 - 3. op hun host wonnen hun steeds net en op onze host hadden wij egt dikke pech dat hun 2 mappen kozen waar wij niet zo goed zijn mja , we doen nog wel eens een rematch
Die rematch komt er wel Het is wel druk hoor. Gister 4 clanmatches gespeeld. Eergister 2 daarvoor 1. 7 clanmatches in 3 dagen ^^
Tis maar wat je close noemt : eC vs DtS 3-1 Mansion 5-1 (Onhost) Gridlock 4-5 (Offhost) Old Bones 5-3 (Onhost) Tyro Station 5-2 (Offhost) Ikzelf speelde niet mee trouwens, het was 3vs3
Als het elke keer 1 tegen 1 op het einde was dan kan het best close geweest zijn ja. Je kan een potje tennis met 6-0 winnen, maar als het telkens deuce was dan was de match best close... Maar kan DtS nou morgen om 22:00 de match spelen voor het 3.0 tourney? Heb SubZero een bericht gestuurd maar kreeg niks terug.
Nee, zit ook niet in DtS waarom? JeePee, vraag anders ff aan Rick die geeft wel antwoord, weet niet wat Sub heeft.
Nee, hij vindt zichzelf zo geweldig in GoW, hij zegt dat de clan SU de 3e beste clan van Nederland is.
Zo'm mensen zijn er wel meer. Ik heb zelf nog nooit van SU gehoord, vraag me af hoe ze weten dat ze nummer 3 van Nederland zijn dan.