Ben blij dat het weer word verzorgd door Infinity Ward. Deel 3 was ook zeker niet slecht gedaan door Treyarch daar niet van, want hij was erg goed met veel afwisseling. Maar deel 1 en 2 hadden toch wat meer sfeer en ik voelde er meer hechtenis is omdat je hier ook niet met verschillende nationaliteiten speelde (in COD3, speelde je bijvoorbeeld met Polen, Canadezen, Amerikanen en Britten). Maar ik heb erg veel zin in deze game, omdat ik denk dat Infinity Ward er wel iets goeds van maakt.
Ik denk dat er nog nooit een shooter is gemaakt over WWI, omdat er wat minder aandacht voor is en omdat het minder spectaculair oorlog voeren is. Daar zaten ze alleen maar in van die loopgraven, en om de zoveel tijd marcheerden ze naar voren om afgeschoten te worden. Dus niks geen tactisch gedoe en snelle actie.
hoop dat hij net zo leuk wordt als 2 want die was/is echt vet ... en niet weer een slappe vervolg zoals 3 op 2 want daar zat weinig vernieuwing in moet ik zeggen.. is er verder al wat bekend over deze game??
idd, 2 was helemaal geweldig, en 3 was daar een slap aftreksel van. misschien is het wel beter, ff een keer afwisseling zoals in irak, maar er zijn zoveel mogelijkheden om iets anders te doen dan woII, dat vind ik nu wel erg uitgemelkt
Ja ik ben ook wel benieuwt waar deze info vandaan komt..tot nu toe heb ik alleen maar een gerucht gehoord..en foto's gezien (die waarschijnlijk geen game foto's waren) Mocht call of duty 4 echt op een andere war zich gaan richten ben ik erg benieuwt of dit mensen echt trekt..de 2de wereldoorlog heeft toch wat meer als een golfoorlog al zeg ik het zelf..de golfoorlog is namelijk meer vliegtuigje bommen laten droppen en weer wegwezen..maargoed we zullen zien.
waarom maken ze geen ww2 shooter, waarmee je als een duitser kan spelen? lijkt me wel leuk voor de verandering......als ze maar wel engels spreken
leuke keuzes voor andere wars: Vietnam oorlog irak pearl harbor wat ook wel leuk zou zijn is dat je gewoon een heel levensverhaal maakt van 1 soldaat die dus meerdere oorlogen mee heeft gemaakt dus bijv dat hij als broekie van 20 begint in bosnié en dat hij later ook gaat vechten in irak ofzo ben trouwens ook wel benieuw naar de bron
jah maar van mij hadden ze best de Vietnam-oorlog mogen nemen super tactisch zou je dan als amerikaan moeten zijn om niet geboobytrapped te worden denk alleen dat die amerikanen zich gekwetst ofzo voelen, want ze hadden daar immers verloren. alsnog wil ik wel een goeie vietnam-oorlog game zien niet zo 1tje als MOH : rising sun want daar was geen zak aan.
nee, ben even op internet gaan zoeken en dit zeggen de sites van ownage.nl/ playingzone.com en NG-Gamer: Call Of Duty 4: The Black War wordt ontwikkeld voor de next generation consoles. Waarschijnlijk speelt de game zich af tijdens de Golfoorlog, de strijd om olie. In de campaigns kan je alleen als Amerikaan spelen. Wat betreft de multiplayer modi zal er een nieuw concept worden toegevoegd. Men geeft herst 2007 aan als releasedatum. Er is echter nog niets officieel bevestigd over de game, dit is dus nog een gerucht. We vonden de onderstaande beelden bij dit gerucht. Foto's Evilgamerz: filmpje is hier al langsgekomen maar hier zit sneeuw in en da heb je weer niet in het midden-oosten http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=8434
xD dat zijn gewoon de foto's van het begin volgens mij want ze komen me erg bekend voor. en als ze het zoo mooi kunnen maken dan heb ik respect voor ze
Die screens zijn wel mooi zeg! Die andere setting is ook wel vet, die WW2 neemt nu al 3 delen in beslag dus dat vind ik wel genoeg. 2 en 3 waren allebei top (3 was wel een beetje kort maarja..) maar dit gaat misschien teveel op graw lijken.:{
GRAW is een topgame maar COD moet er niet op gaan lijken indeed. Gewoon lekker die oude oorlogsetting met veel sfeer behouden please!
Ja, dat zou ik ook wel willen, maar dat ligt erg gevoellig. Ik denk niet dat een developer dat durft in een realistische WO2-game.
Maar als je als duitser speelt in WW2, dan zul je dus ook de oorlog moeten verliezen omdat dat ook in het echt is gebeurd, dus hoe gaan ze dat doen dan? Het zal wel leuk voor de verandering zijn indeed, maar dan zullen de aankopen denk ik sterk dalen (Ik zie die Amerikanen, Engelsen etc al niet zo snel als een duitser spelen inplaats van hun trotselijke troepen).
misschien doen ze dat wel door de duitsers te laten verliezen? zie er geen ernst in als je als onderofficier werkt bij hitler en als 1 van de laatste doodgeschoten wordt. het spel eindigt dus wel met de hoofdrolspeler als dooie.