Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ja, tuurlijk. Als jij gewoon een monitor met hoge resolutie hebt haalt het die kwaliteiten zeker weten. Gebruik je een VGA kabel dan ziet het er zelfs scherper uit!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke thanks. Alleen jammer dat hij uitgestelt is naar Juni. :mad:

3. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je dat vandaan als bron?

4. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De bron:

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    In Amerika is hij ook naar 29 mei uitgesteld geloof ik. Zal hier wel op 8 juni blijven hangen.

Dikke bummer, want ik ga 5 juni naar Rhodos en had mijn 360 + mini mobiele LCD scherm wel mee willen nemen om s'avonds laat op het balkon FM2's career op te starten, zodat ik me bij thuiskomst lekker in het online geweld kan gaan mengen.

Ach, nu maar van het lekkere weer / stappen genieten :9
    P.s. die race met 8 wagens op Mugello is superstrak! Ik heb er nu het volste vertrouwen in dat dit spel mijn tijd behoorlijk op gaat slokken.. jammer dat hij net met de zomer komt.

7. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    F*ck niet nog een keer Dan gaan we maar oefenen met de demo die volgen forzamotorsport.net eind volgende week komt. Precies waaneer ik vakantie heb

8. JeePee

JeePee Guest

Precies wanneer mn examens beginnen 8)

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De demo komt begin volgende week :)
    Ik vewacht dinsdag .

Turn10:
    Speaking of demo, we're shooting to get that online as soon as it's done going through the rigors of certification. The trial version should be out of our hands early next week, so... <fingers crossed>

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat ziet er echt super uit! De lucht, het wegdek very nice! Dit deed me echt denken aan het intro van Forza 1 toen was het gewoon een filmpje. En met deel 2 is dat intro werkelijkheid geworden! :thumbs:

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Pas op met dit soort uitspraken want in het volledige artikel haalt hij ook aan dat dit niet betekent dat de demo dus ook volgende week uitkomt... Hij moet eerst nog getest worden door MS voordat het op Live komt te staan.
    Hun sturen de demo begin volgende week naar MS dus het kan nog makkelijk 2 of 3 weken duren...
    (hoopt natuurlijk op heel snel ;) )

12. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    WOW erg vet... alleen vond het nou niet de vetste auto's maar ja :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vond het filmpje er netjes uitzien, maar op de een of andere manier ook een beetje mager. Het geluid klonk constant hetzelfde, en ik was ook niet echt overdonderd.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vraag me toch echt af wat je standaard is als je dat nieuwste filmpje mager vond.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vond het filmpje goed hoor! Maar qua geluid vond ik het een beetje mager. Vond het allemaal hetzelfde klinken. Maar dat kan ook mierenneukerij van mijn kant zijn! :+

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de 720p versie bekijkt is het geluid stukken beter dan de kleinere (streaming) versie. Dit omdat de streaming variant wat meer compressie te verwerken heeft gehad :)

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt 3min 50 genieten
    super :thumbs:

18. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt:

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Vet man dat filmpje, heb het op mn tv bekeken en nu kan ik echt niet meer wachten op de demo! Heb besloten me niet meer teveel druk te maken om het spel, slecht voor me hart :+ En zo te zien is het allemaal behoorlijk goed aan het komen _O_
    Zelf de twee weken later boeit me al niet eens meer, jammer maar helaas en t was ook wel te verwachten... Moet maar gewoon ietsje alnger oefenen met de demo en dan hoor ik vanzelf alle info wel over het spel uit de States (omg dat wordt echt een twee weken lange marteling 8))

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat filmpje op mugello ziet er erg gaaf en mooi uit. Nu wachten op een goede ingame-trailer en de demo! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina