Ik heb hem al meerdere keren uitgespeeld, maar toch ook via de VC service gedownload. Moet toch wel een klein beetje toegeven dat ik het een beetje saai vind worden... Weet het nu echt zo goed als precies uit mijn hoofd xD
Nieuwe games: NES: (500 Wii Points) Punch-Out!!® (1 speler) SNES: (800 Wii Points) The Legend of The Mystical Ninja (1-2 spelers) TurboGrafx: (600 Wii Points) Dragon's Curse (1 speler)
The Legend Of The Mystical Ninja is wel geinig Deel 2 is echt , maar die is volgens mij alleen in japan uitgekomen Jammer dat die nooit komt, want oa. die robot is geniaal
SEGA Mega Drive: (800 Wii Points) Sonic Spinball™ (1-4 spelers) The Story of Thor™ (1 speler) VECTORMAN™ (1 speler)
alleen maar sega dit keer.. hele lijst van tot nu toe gereleaste games staat trouwens hier: http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=284&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
The Story of Thor heb ik destijds met veel plezier gespeeld op de Sega Megadrive. Toffe RPG, (voor die tijd) hele mooie graphics en geluid, redelijk actie-geörienteerd. Heeft iemand hem al op de VC gedownload? Ervaringen?
Ik heb hem gedownload. Het speelt wel lekker. Alleen is het erg lastig om uit te zoeken waar je heen moet enzo. Heb hem nog niet lang geprobeerd.
NES: (500 Wii Points) Pac-Man SNES: (800 Wii Points) ActRaiser Turbografx: (600 Wii Points) Bonk's Revenge
Voor mij zijn de betere VC games nog 't enige waar ik de Wii echt voor gebruik . Op de launch games ben ik al een paar maandje uitgekeken, en sindsdien is er niet veel soeps meer verschenen. * Schopt Nintendo wakker
Mja ik heb Zelda nog geeneens uitgespeeld en volgende maand zit RE4 er voor de Wii aan te komen....genoeg aan SP games dus nog voorlopig
ik heb destijds nooit lylat wars gekocht omdat ie duurder was geloof ik. er zat iets extra's bij, grote verpakking. star fox op de snes heb ik helemaal stukgespeeld daarentegen.
Klopt, hij was idd duurder omdat er een rumble pack bij zat. Hier een plaatje ervan: http://www.viciojuegos.com/imagenes/palmasoft/diezmil/lylat_wars.jpg