[PC] Warhammer: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom deze draad?
    Omdat speculeren over een game leuk is, de game nu al een eigen draad verdient en het een leuke tegenhanger van de wow draad is :+

wat is WAR ?
    WAR (warhammer: Age of Reckoning) is een mmorpg gebaseerd op de Warhammer lore en tabletop games van GW (Gamesworkshop). EA Mythic heeft nu de licentie van GW gekregen om deze game te maken. WAR sterkste punt zal de RVR (Realm VS Realm)pvp zijn.
    RVR wattes?

release date ?
    Men aimed op een 2007 Q4 release

De Factions en Races
    klik plaatje om de verschillende races en dergelijke te bekijken

De meest recente gameplay filmpjes Van de Paris Gamedays.
    erg pre beta en dus: subject to change
    Video 1
    Video 2 - Destruction
    Video 3 - Order

Bright Wizard
    Magus
    Warrior Priest
    zealot
    rune priest

Screens
    meer hier en hier

links
    Warhammer homepage
    war-rvr aanrader
    warhammer@ tentonhammer

Discus away but remember WAR is not WoW ;)

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou deze zeker in de gaten, na 1 jaar spelen gestopt met WoW, Blizzard heeft PVP totaal links laten liggen en dat is juist hetgene wat ik wil. RvR spreekt mij dan ook erg aan.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kijk ook zeer uit na dit spel, speel WoW als sinds release maar het takelt per patch steeds meer af, classes worden steeds meer naar 1 talent tree "geforceerd" waar ze goed in zijn ipv zelf te kiezen. PVE is 1 grote reputation grind geworden, do stuff over zodat je een key hebt voor een andere instance en daar kan je weer stuff overdoen net zolang totdat je epix hebt en uiteindelijk een nieuwe key naar een nieuwe instance!

Verder is pvp best kut geworden, sommige classes zijn gewoon te overpowerd (Kuch Warlocks Kuch).

In Warhammer kan je lekker pvpen tijdens het questen en zo items halen zonder eindelijze grind!

Ik heb hoge verwachtingen van dit spel!

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf dus ook, welke class willen jullie gaan spelen, het is nog een vroeg stadium. Maar de 1 moet meer aanlokken dan de ander. Wat ik tot nu toe heb gezien twijfel ik tussen een Orc choppa, of de witch hunter. Over de laatste is nog geen zak bekend maar : LOOK AT THAT HAT.

Ik heb dus een voorkeur voor melee dps

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er zeker potentieel uit als ik het zou gaan spele choas !! lekker dikke choas lord worde.

Veel vids gezien enzo en tot nu toe ziet er goed uit en fris concept.

Deze ziet er echt uber uit.

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Aan de ene kant trekt het me heel erg, aan de andere kant ben ik bang dat continu PvPen snel saai wordt.

Age of Conan trekt me meer op het moment, omdat die naast veel PvP/town-raids e.d. ook gewoon veel en gevarieerde PvE belooft.

We zullen eind dit jaar zien wat beter wordt. :)

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hier maandelijks voor betalen of niet?
    En zoja, zou dit dan ook met van die prepaid kaarts werken of moet je weer een creditcard hebben?

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Maandelijks betalen zeker, en ik denk dat gamecards ook wel zullen komen.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah idd :), en beide zullen goeie en slechte punten hebben i guess. Al denk ik dat de pve ook wel goed vertegenwoordigd zal zijn bij WAR. Al ga ik vooral voor de pvp mogelijkheden.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is niet alleen pvp toch meer zo van level op pvp en gewoon monsters beaten de snelste manier is een combie natuurlijk.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er zelf voor kiezen. De game zal niet ontzettend gear afhankelijk zijn. Gear en loot kan je overal krijgen, en de beste loot zal waarschijnlijk beschikbaar worden als je een city weet over te nemen.

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    De PvE in deze game is eigenlijk hetzelfde als de PvP, alleen dan tegen NPC's.

Er zijn geen kleine of grote dungeons met allerlei mobs en bosses om met een party te gaan verslaan, alleen per gebied geloof ik 1 'opper-NPC' om dood te maken.

Alles draait om steden/realms veroveren, continu zeg maar, en ik hou zelf ook wel van 5-man instances a la World of Warcraft.

Maar wie weet heb ik het helemaal mis hoor en wordt WAR helemaal top.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, ik weet idd niet inhoevere er raids a la WoW in komen (zoiezo is er relatief weinig bekend over de pve.)

En ach in the end zal persoonlijke smaak bepalen welke game je het best zal bevallen :). Ik hou AOC ook zeker in de gaten, al ligt mijn persoonlijke voorkeur duidelijk bij WAR ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina