[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    PRECIES!! a-sociaal :) ach najaa dan maar genieten van het lekkere weer :)
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post het hier ook nog maar eens want heb nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

    Ik game al jaren via Xbox Live, nooit problemen mee gehad. Sinds kort heeft een vriend van me ook een Xbox 360 gekocht en als ik tegen hem probeer DOA te spelen dan lukt dit niet, ik krijg constant "Could not join session". Het maakt niet uit of hij host, ik host of geheel iemand anders, op de een of andere manier kunnen we elkaars game niet joinen.

    Ik heb een Linksys 54G router die achter een Orange Box hangt (Orange Family abo, 24mbit)... Ik heb verder nog nooit problemen gehad dat ik iemand niet kon joinen, iemand enig idee waar dit aan ligt of hoe ik dit kan oplossen?

    Alvast bedankt!
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wou vandaag die mappacks van halo 2 downloaden maar toen gaf die aan dat mijn creditcard expired is terwijl dit helemaal niet zo is |:- . Ik wou nou graag weten hoe dit komt en hoe ik dit oplos want ik heb nu al 2 jaar live met deze CC en heb nooit wat aan de instellingen o.i.d. verandert...
     
  4. Stacker

    Stacker Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag en een probleem, ik kan sinds dat ik een tijd niet meer op xbox live ben geweest, niet meer met vrienden private chatten. Hij blijft dan zeggen Joining chat, en dan ineens verdwijnt het chatkanaal. De instellingen zijn niet verandert, ik vind het echt raar normaal kon ik altijd chatten en nu ineens niet meer. Heeft iemand de oplossing of zelf al eens met dit probleem temaken gehad? Ik zal je heel dankbaar zijn als je me kan helpen:9 !!
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu 1 stap verder maar krijg steeds de melding:
    Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one.

    Nu heb ik ff gegoogled en dan moet ik schijnbaar weer Microsoft gaan bellen. De topics die ik vond waren al best oud dus weet iemand of er nu al een oplossing voor dit probleem is?

    edit: omg omg omg omg omg, tis gelukt :D. Op mijn CC stond 1/12 dus ik heb ff als expire date januari 2012 ingevoert en dat werkte dus alles is goed nu :D
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem met private chat

    Goedenavond mensen,

    Ik heb een probleem met mijn private chat. Als ik iemand z'n invite accepteer, zie ik alleen maar "Joining Chat" staan, en dus niet "Now Chatting" wat het dus onmogelijk maakt om te private chatten. En al stuur ik een invite naar iemand anders, visa versa.

    Nu vraag ik me af hoe dit verholpen kan worden, het gebeurd namelijk niet altijd, maar de laatste tijd vaak wel. Misschien dat het aan m'n nieuwe router ligt (Firewall op router staat gewoon uit)?

    Alvast bedankt,

    Eellie:b:
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, ik weet niet zeker of dit topic daarvoor bedoelt is, maar ik vraag het toch maar :p.
    Ik ben van plan om misschien van die Live MS Points te kopen op het Red pack voor R6 te downloaden. Maar ik vroeg me af hoe dit systeem werkt. Ik bedoel, stel dat mijn HD ineens chrashed, of m'n gamerprofile wordt plots corrupt ofzo. Ben ik dan die download kwijt, terwijl ik er wel gewoon voor betaald heb, of kan ik hem dan nog een keer downloaden omdat de informatie dat ik hem al eens heb gedownload in mijn account blijft staan?
    Want met alle problemen die de 360 soms heeft, is het niet tof als je ineens 800 punten voor niks hebt uitgegeven zeg maar.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je content is gekoppeld aan je account ook je ounten dus je bent het geld niet kwijt en de content ook niet
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee idd dat is wel goed geregeld. Als je het eenmaal gekocht hebt, kan je het gewoon weer dowloaden nadat je het bv verwijderd hebt. Ook al neem je je profiel op een memorystick mee naar een vriend ofzo dan kan je die content gewoon weer kostenloos downloaden (het is dan natuurlijk wel alleen met jouw profiel speelbaar)
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had een vraagje over het gold membership, mijn proefmaand is verlopen en koop binnenkort een jaarabonnement. Mijn vraag is: Als ik dat abonnement koop, kan ik daar dan met meerdere profielen gebruik van maken?
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi. En als je profile file corrupt is, dan maakt het dus ook niet uit, want je profiel info staat niet alleen op je HD, maar ook op een Xbox server ofzo toch? Dus je kan het altijd terug opvragen, hoe dan ook :D (toch??). Niet dat het vaak gebeurt dat dat gebeurt, maar stel dat het ooit voorkomt ofzo :9.

    Maar ja da's wel goed geregeld dan.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je kan maar 1 profiel gebruiken
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanmiddag een switch kopen maar ben benieuwd of mijn probleem dan opgelost is.
    Het gaat om het volgende nu doe ik tijdelijk mijn netwerkkabel in mijn ps3 om online te spelen en te downloaden.
    Als ik nu deze kabel weer in mijn 360 stop om op live te gaan dan werkt hij niet en moet eerst naar beneden om mijn modem te resetten en dan werk het gewoon weer.
    Is dat omdat mijn modem twee ip adressen voor zijn kiezen krijgt dat van de ps3 en 360.
    Het vreemde is dat hij het omgekeerd wel goed doet dus van de 360 in de ps3 en dan gaat het wel in 1 keer goed.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan op een of andere manier niet op xbox live komen. Ik heb net dus mijn connectie getest en volgens mijn xbox ligt het aan xbox live zelf. Dan vraag ik dus om "More Info" en dan om de "Status Codes" dan komt er te staan:
    - W: 0000 - 000B
    - X: 0000 - F001
    - Y: 0C88 - 1C40
    - Z: 0000 - 0000

    Ik snap er dus weer eens niks van maar is er iemand die mij hiermee kan helpen?
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig ik ben niet de enige...

    Ik heb het zelfde namelijk.

    Helpdesk gebeld die zeiden dat er een server ofiets uitligt.
    Vanavond weer proberen anders morgen moet het het weer doen.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    aah owke bedankt hea:thumbs:
    weet ik dat ook weer

    EDIT: ik probeer het net en het werkt weer!!
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraag van mij

    Ik moet XBL op mn oude xbox (geen 360 dus) updaten (mn creditcard settings)
    Maar als ik dat probeer, krijg ik bericht dat er technische storingen zijn en dat ik later nog een keer probere, nou ik probeer al 1 maand lang

    Ik heb nog niet gebeld omdat ik nog gwoon op mn account kon, tot vandaag dan. Ik weet niet wat ik moet doen en ik zoek niet te belle dus ik vraag het eerst ff hier als iemand het antwoord weet. Alvast bedankt
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mijn Live doet gaar. Ten eerste deed hij het eerst wel, toen niet, toen weer wel en nu weer niet. Ik heb het gewoon via een netwerk kaart aangesloten. Er staat wel een geel driehoekje bij de lanverbinding die vast de oorzaak is, maar ik krijg 'm niet weg =P. Het gele driehoekje geeft aan dat er slechts beperkte mogelijkheden zijn, maar dit is opeens gekomen, zonder dat ik aan de instellingen heb lopen kloten :confused: . Nu is mijn pc over het algemeen wel gaar, dus geen flauw idee.. als ik nog meer info kan geven om te helpen geef vooral een schreeuw :) bvd!
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    help aub :'-(
     
  20. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    hej gasten ik heb een probleem
    als ik bij een spel van EA zoals FIFA 07 en C&C 3 Demo online wil zegt hij dat ik geen verbinding kan maken met de EA Servers weet iemand hoe ik dit kan verhelpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina