Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou dat een domper zijn dan, als ik dan gedaan had zou ik echt zeggen van:'Ben ik nu dood? WHATTHEFUCK?! Al die uren voor niks gespeeld?'
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou me ook echt helemaal niets lijken om dan dood te gaan na al dat harde werk. :9
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row anyone? Was het slechtste einde ooit. |:-
    Die plaatjes enkele potst hierboven zijn gewoon foto's, zegt niets over het spel verder lijkt me.
    Overigens vond ik de Britse missies in de woestijn altijd supersuf met COD, maar wellicht dat er iets van te maken valt.
    Er is altijd nog de Vietnam oorlog, of Korea, oorlogen genoeg. ;)
    Die raakpunten zijn niet zo nieuw trouwens, had een pc shooter (naam even kwijt) enkele jaren geleden al.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de vorige delen eindigd de game toch ook gewoon als je het uitgespeeld hebt? of je nou dood ben of levend. who gives the fock, je hebt gewonnen/verloren.:cool:
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah bij die film 300 gaan ze ook allemaal dood die zie je ook niet zeiken die gaan ok door:emo:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.insidegamer.nl/pc/callof...ondigt-Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-aan.html
     
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er dit keer meer innovatieve dingen in komen. We krijgen vast wel weer de "beman een AA-gun op een boot" en de "vlucht met de jeep terwijl er 4 T-34's en 2 bataljons taliban achter je aan zitten. En dit allemaal zo linear als wat. Ouwe koek dus. Maargoed, hier staat Call of Duty om bekend, en dat is vast ook waarom de COD-franchise zo populair geworden is.

    Ik wacht liever op games als BIA: Hell's Highway. Daarbij hoop ik ook dat het beter wordt dan de vorige delen, maar hierbij is er veel meer bewegingsvrijheid en realistischer (hier geen totale panzerdivisies achter je aan).

    Ben wel degelijk benieuwd naar COD4, en vind het alleen maar goed dat ze nu voor een nieuwe setting gaan, maar ik vrees toch meer van hetzelfde.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zij houd het nog even bij Call of Duty II ;)

    [​IMG]
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat was inderdaad een flinke Anti-Climax.. wat niet wegneem dat ik hem nog speel:thumbs:


    ik had iets gelezen in de PU over dat er 12 punten voor een headshot mogelijk zijn, dat was toch over Cod4 he?


    @hierboven
    zo zie je maar weer, PGR3 en HALO gaan als een tiet... maar CoD2 is ook niet voor de poes:)
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    had ze maar iets voor dr gezicht gedaan:emo:
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    voor dr gezicht? hoezo? Ze heeft wel een lekker bekkie vind ik.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nou dat gezicht hoeft ze zeer zeker niet te bedekken, ze ziet er wel aardig mooi uit hoor! Ik wil i.p.v Cod2 ook wel even met dat poesje achter het doosje spelen!


    Maarja ontopic maar weer, hiervoor moeten we bij het Babes topic zijn in de Green mile. :9


    Ben er benieuwd naar informatie van deze game, en hoop dat er een goede gameplay op de proppen komt.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zit er wel leuk uit, maar ik blijf er van balen dat de WWII setting weg is. Lijkt nu niet echt meer op COD zoals ik het ken.
     
  15. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er veel belovend uit! Ik vind de setting erg leuk, ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat uitpakken met de COD gameplay.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik er juist niet bij .. ik had meer een battlefield achtig gevoel maar dan goed in elkaar gestoken .. ik ben trouwens blij dat CoD van WW2 setting af is .. want dat hebben we nu na al die jaren gehad vind ik ! Ik weet allleen niet echt op welk gebied ze vernieuwing gaan brengen tegenover andere goedlopende seriess zodat deze game ook echt weer iets unieks met ze mee brengt , Maaaaar ..We shall See :b:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net zoals de titel van het spel al zegt: Modern Warfare.

    Het lijkt veel op GRAW en Battlefield maar ik ben wel benieuwd wat InfinityWard er van gaat maken, en ik hoop dat er vernieuwing in de game komt.
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet.. De cod serie was altijd vrij lineair en lineair knallen in een modern setting spreekt me totaal niet aan . ( ben meer van een beetje tactiek;graw,vegas)

    De singleplayer lijkt me niet zo super maar de multiplayer wordt vast en zeker tof.
     
  19. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit :) als het net zoals cod 2 en 3 is haal ik hem cker
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb altijd wel vertrouwen gehad in InfinityWard...ze maken hier vast wel iets goeds van:b: Van mij mogen ze ook wel eens een Vietnam-game uitbrengen.
     

Deel Deze Pagina