jongens van rip ff een noodbericht live vanaf het NK in eindhoven. MS heeft staande zuilen mneergezet om het NK op te spelen. we worden geacht onze eigen consoles mee te nemen, pG heeft een area weten te regelen waar we gelukkig zittend met losse controllers achter plasma's kunnen spelen. wees maar erg blij en dankbaar anders had het chaos geworden.
Ik hoop dat iedereen zich goed vermaakt bij het NK en ook gewoon goed speelt. en mogen de beste winnen
Is dit ook niet de RiP clan die ik steeds tegen kom op UC2? Sins die update kom ik weer best veel RiP members daar tegen, maar denk dat het een andere RiP clan is.
Nee wij spelen alleen GoW maar RL V1ol3nce is Gekicked door RL geen idee why? Maar de beste Speler uit RL trappen is niet zo slim. Duvelduvel is uit RiP Gekickt omdat hij niet zo vaak online komt Heb best Medelijden met hem Goeie gozer.
Vind 't een beetje hard staan zo revenge, Duvel gekickt. Hij was gewoon niet vaak genoeg online en daarom gaan we niet met 'm verder. Maar hij is er niet onrespectvol uitgetrapt. Jup, Violence wordt sniper, carbon wss backup, shocky en ik torq/boom