Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lijst met Nederlandse bezitters van een Enzo.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je nog niet, want zoals in je MSN adres te zien heet je Dylan Veugelers en dan lijkt het me raar als je een broer en zus hebt die Verschuur van hun achternaam heten.:{

En ik heb geen webcam.

Ja er is echt niet maar 1 Nederlandse Enzo.

Dat klopt, had ik ook gezegd en ook gedaan maar jammer dat je de Convertible niet naar een S281 Extreme kan tunen!:mad:

wow... Nooit gedacht dat het er zoveel waren.:D

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Uuuuh MISSCHIEN ben ik naar me moeder genoemt? Want ik heb ook nog een kleiner broertje en die heet wel verschuur?! Maar voeg me maar toe ik heb wel die webcam kan ik je die helm laten zien.. En ik bedoel dat hij de enige enzo heeft op NEDERLANDS KENTEKEN .. Dat is iets anders dan bezitters porsche-fan .. Maar dat is misschien lastig aangezien je 12 bent. Die andere staan op zwiterserse Kentekens enzo

Vind het jammer dat er van die mensen zijn die zeggen dat het niet mijn vader broer en zus zouden zijn .. Is gewoon triest. Als ik een goed verhaal wil vertellen zou me vader echt wel Albers,Verstappen of wie dan ook zijn? Waarom zou ik liegen over me eigen familie?

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar je hebt je verhaal gedaan en als mensen het niet geloven, jammer voor ze. Vindt niet dat je je hoeft te bewijzen.

@Antraxx: Heb zelf de Suzuki GSX-R600 op me achtergrond.
    hier nog een filmpje van een GSX-R600 met een hele lekkere uitlaat!!
    http://www.youtube.com/watch?v=5AeTVZMOAo8

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31

ja prima ik hou erover maar ik kan niet lijden dat mensen niet geloven dat het mijn vader is enzo.. Heb ik weleens vaker en dat is behoorlijk irritant

Filmpje is wel vet :+

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Hé oke man, nu geloof ik je, ik heb gewoon niet zo goed nagdacht.|:-

Zullen we er nu over ophouden en ontopic gaan?

Ik was vanmiddag een cruise rond het eiland aan het doen met de Lexus LS 460 L President, maar dan erger ik me weer aan die sufklote politie in het spel.:mad: Ik reed achter een politieauto met ong. 60 KM/H (zo hard reed hij ook) en ik houd voldoende afstand, maar die politieauto gaat op het laatste moment vol in de remmen voor een auto die stilstaat op de weg (dat kon ik niet zien) en knal tegen die politieauto op. Omdat mijn Lexus een automaat is, kon ik niet zo makkelijk in z'n achteruit komen en ik was alweer gebust en had weinig geld bij me.:'-( Dus kon ik niet verder rijden, alleen omdat dat verkeer gewoon bovennatuurlijk sterke remmen heeft!:mad:

EN DAN IS HET MIJN SCHULD!?!

Had een paar dagen geleden nog iets ergers meegemaakt: Ik reed heel rustig achter een politieauto, komt die hersenloze Alex in z'n Maserati MC12 weer met zo'n 320 KM/H aanstormen en knal gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is tegen mij op waardoor ik tegen die politieauto aanknal en ík word weer achtervolgt, alsof het mijn schuld is!!!!!:mad:

IK ERGER ME ALS DE KÓEIENSTRONT AAN DIE POLITIE!!! GRRRRRR!!!!!:'-(

In TDU 2 moeten ze echt geen politie stoppen, dat verpest gewoon het hele cruisekarakter van de game.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Maar mijn vader werkt bij MacDonalds!

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi en dus?

Ohja die Hayabusa is idd wanstaltig lelijk, maar zó héérlijk brúút!!!!!!!!!!!_O_ Omdat ie zó fantastisch snel is maakt dat oerleijke uiterlijk geen ene reet meer uit! Superbrute bak en mijn favo motor op dit moment.:thumbs:

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @Algemeen,

Zullen we vanaf nu maar weer on-topic over TDU verder discussiëren, en alle niet relevante zaken laten voor wat 't is? Bedankt ;)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Politie is inderdaad niet van de beste kwaliteit maar ben er toch wel blij mee. Zo word gezorgt voor meer afwisseling en het hoort meer bij het realisme van het spel (in reallife is er ook politie) ookal is de politie niet altijd even realistisch.

Hayabusa is idd super bruut ookal is hij wat lelijk. :D

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Vind dat filmpje zonder uitlaat wel echt te bruut voor woorden .. Klinkt net als een F1 man sjezus

13. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden van mij de ford focus ST wel in een nieuw carpack mogen doen...

Of als classic de VW Golf 1 GTI (hoewel die niet bijster snel is...)

14. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nou van mij mogen ze de politie en verkeer weg laten of een optie erin dat je het uit kan zetten, want als je het erin doet do ehet dan goed of helemaal niet!!

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een goed plan ja!:)

doen we! :)

Ja maar er moet gewoon geen politie in TDU 2 zitten, ik vind het vreselijk.:{

En die Hayabusa, idd lelijk maar wat maakt het uit als je zo'n opwindend geil superding in je garage hebt! moet echt in TDU komen!:D

Doe mij maar de RX8 Hp...:9

Klopt, politie in TDU moet weg maar het verkeer moet er wél in blijven!:)

Of dat je het gewoon kan uit of aanzetten in een menu. :)

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    iemand kan niet tegen een grapje.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je mij? Ik snap hem alleen niet...:{

@ VWTDIGT: Een Golf 1 GTI is idd wel fantastisch, en dan rood, met die prachtige orginele wielen, en 100% orgineel.:9

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een Golf 1 GTI is inderdaad erg gaaf omdat het zowat de eerste golf is en gewoon een klassiek uiterlijk heeft.

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Reclame van McDonalds :+ Kindjes lopen te op te scheppen wie hun vaders zijn, vader van de bank, astronaut. En dan komt een kind met "mijn vader werkt bij McDonalds" en dan zijn de kinderen stil.

Het was eigenlijk de bedoeling dat iedereen hem moest snappen.

Failed=(

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik snapte hem hoor dus maak je niet zorgen:D! lol

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina