Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :D

    Ik vond hem trouwens in het Funny Filmpjes topic hoor (gepost door Shcaap), maar wilde hem ook ff hier dumpen ;)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had al zo'n vermoeden :+
    Blijft wel een brilliant filmpie. Zulke gevechten in Halo 3 en bungie is binnen 8)
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    duh. ik heb het over de vormgeving, dat gangetje in, gangetje uit, vond ik tegenvallen,,;)
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi zo, voor mij als noob maakt het niets uit weet je,ik win nog altijd liever met een 50-48 score die meer intensiteit in de game brengt dan dat ik droogweg met zeg maar 50-35 moet winnen.
    Als je écht beter bent dan de rest van het zooitje dat halo2 speelt mag er écht géén probleem zijn wat jou betreft.Jou skills wat het spel betreft halen altijd de bovenhand wéét je,hoe noob ze het ook maken.De betere speler heeft altijd een voordeel.....

    Mja mijn beste , dit is gewoon spijkers op laag water uitzoeken wat je doet.
    Voor halo2 gaan dezelfde beweegredenen op als voor Halo ce. Skills blijven het verschil uitmaken.Wat gemakkelijker wordt voor diegene die jullie zo smalend noobs noemen ,wordt zeker alvast véél gemakkelijker voor de zelfverklaarde pro's.En gast bij een respawn krijgt iedereen dus dezelfde kans, zowel de noobs als de pro's, dus die vlieger gaat hier niet op

    Dat is dan jouw probleem,misschien ben je helemaal niet zo goed als je zelf dacht...
    Nogmaals halo blijft halo en de betere spelers zullen zich hoe dan ook onderscheiden, Des te gemakkelijker het men de noobs maakt des te meer de betere spelers hiervan kunnen profiteren...
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar kijk, in halo1 als je iemand in zijn rug aanviel en die speler kon goed lopen en jij kon niet schieten, dan zou je het alsnog verliezen ivm met de beperkte autoaim. Ook ging het in head to head gevechten er totaal niet om wie eerder schoot, maar wie BETER schoot en SLIMMER liep. Dit is in halo2 totaal niet terug te vinden, want door de auto aim kan iedereen een 4 shotter geven en wint dus in 95% van de gevallen degene die eerder schiet, en het heeft niets met skill te maken om in je rug geschoten te worden of iemand in zijn rug te schieten met de hoeveelheid autoaim in halo2. En idd, ik heb halo2 nu 8 maanden ofzo niet gespeeld en als ik nu weer even online kom wordt ik afgeknalt, maar doen we daarna gewoon 4v4 teams en zit ik in een redelijk team, dan kom ik gewoon makkelijk in de plus mee. Dit is bij halo1 ondenkbaar omdat je egt in de game moet zitten wil je tegen goede spelers winnen. En begin niet over de lol enzo, want bij halo1 zitten ook al die dingen die voor de lol zorgen erin... Ik bedoel een lan met 8 man en dan BC met oneindig granaten... (zijn zelfs dingen die in halo2 niet kunnen8) ) Dus het is gewoon een feit, halo1 is voor iedereen en kan op alle niveaus gespeelt worden, maar er is wel een duidelijke lijn tussen pro en noob, er is gewoon geen plafond dat qua skills bereikt kan worden in tegen stelling tot halo2 waar na 4 weken iedereen even goed was en dat nog steeds is..... Men wordt gewoon praktisch niet beter afgezien van die noob glitches (bxr, dubbelschot)... En dat wil ik GRAAG ANDERS ZIEN in halo3!!!!!!!!!!1
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij staat helemaal in de top van GameTrailers he. Echt super veel views. Die gast ook heel verhaal er bij gemaakt. Echt gekte!
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vond het filmpje echt super super super vet, alleen dat einde dat verpest gewoon ronduit het hele filmpje, waarom niet gewoon de enige echte Master Chief en wel zo'n andere wannabee Spartan, erg jammer als je het mij vraagt.

    Helaas. :{

    Wel vet tough. ;)
     
  8. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die het filmpje 3 x niks vind??
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet doodserieus bedoeld ;)
    maare zeker vet filmpje ja!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja :)
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee maar wat is nou leuker dan een Master Chief die word verleid door een mooie vrouw, dat verwacht je toch niet van hem. Das toch leuk, en ook al is het niet serieus, toch vond ik het einde bacher. Heel jammer. :'-( :b:
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ben 't helemaal met je eens.
    vind 't einde gewoon zwaar zielig maak er dan iets leuks van maar nee gaan ze z'n einde eraan maken.
    ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BAGGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het echt halo was had het idd geen einde :mad:. Maar ik vind het wel leuk in elkaar zitten en je moet het ook niet al te serieus nemen ;)
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als je de rest van het filmpje wel vet vind, dan ben je het meer met mij eens denk ik, want ik vind het einde ook zo zwaar KLOTE!!! Maar de actie is wel vet. :thumbs: Maar een Master Chief die verleid word is wel leuk lijkt me, maar neeeee, zij moeten weer zo nodig een stomme straat hoer in dat Spartan pak hijsen, jasses, stom wicht. :mad:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ten eerste dat je jezelf n00b noemt zijn jouw woorden, daar ga ik niet over oordelen ;)

    Ten tweede is dit toch gewoon niet nodig? Het level systeem zorgt dat je uiteindelijk toch tegenstanders vind die evengoed of beter zullen zijn. Ik vind dit een betere oplossing. Verder moet een spel inderdaad toegankelijk zijn voor iedereen, maar uiteindelijk moet het kaf van de koren wel gescheiden kunnen worden tussen de spelers qua niveau, daarom heb ik liever een eerlijk potje :)
     
  16. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit zelf regelmatig op gametrailers en heb dat filmpje ook meteen gezien, die kerel heeft al wat andere filmpjes gemaakt van bijvoorbeeld tekken die ook super vet zijn! Hij is echt de god van de usermovies en krijgt drm ook zoveel aandacht, dat filmpje is naar mijn mening echt the bom! Alleen het einde is een beetje gaar.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    In dat einde zat inderdaad een hoop sexuele frustratie ja :cool:
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hij is bijna goddelijk, maar eindes kan ie wat dit filmpje betreft zeker niet maken.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Je baalt echt he?
     
  20. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat ene stukje is zo vet waar die 2 schilden langs alllllll die covenants rollen en er een sniperkogel door iedereen heengaat doordat hij telkens weerkaats door die schilden. Damn echt teveel actie soms!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina