Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    eej dit klopt echt nieet: ik was bezig met downloaden weetje, hij is zo op 80 % en iemand uit friendlist wou spelen dus ik accept en denk van : ach die 20 % komt later wel. wil ik nu verder gaan zit die klote demo op 0% :confused: :mad: nu op 7 maar toen ik er mee begon wa shij weer fakking 0. weet iemand hoe dit kan?
     
  2. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Hadt ik gisteren ook, maar bij ging er maar paar 10% procent af , wel vaag dat bij jou alles weg is
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    1 van de beste demo's van de laatste tijd. Even de singleplayer proberen, speelt lekker weg. De controls zijn echt prima, ben daar zeer tevreden over. Ook online een paar potjes gedaan, ook erg leuk. Ik wil wel weer graag een RTS spelen. De pc van ons kan dat niet aan, dus deze C&C voor de 360 is wel een goeie optie
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij downt hem niet bij mij :confused:
     
  5. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    De mijne downloade ook niet zo goed gisteren , maar vandaag in snelle tijd gedownload vergeleke mee gistere:) Misschien moet je command & conquer 3 demo verwijderen die incomplete is , die staat ergens bij je memory. Dan ff opnieuw downloade en misschien doet ie het dan wel, probeer te helpe hoor het wel of het gelukt is;)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    okee maar ik gaa nu gewoon lekker spelen en laat ik me 360 wel lekker in de nacht aan dan is ie wel gedownload.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Daar had ik al dus gekeken, alles was normaal. Mja, ik ben we geregistreert als iemand van 15 jaar, heeft t daarmee te maken dat ik niet online kan op de EA servers?
     
  8. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld net..allebei de missie's die erin zitten.
    Wat met opvalt is dat ik toch erg moet wennen aan de besturing..erg veel handelingen voor kleine dingen..net iets teveel allemaal.
    En het van de ene kant naar de andere kant van de map gaan duurt echt een eeuwigheid..mis toch echt die mappoints die je op de PC altijd lekker kan instellen onder een toetscombinatie.
    Denk dat ze voor de XBOX360 toch echt keyboard en mouse ondersteuning moeten maken voor dit soort games..werkt toch net wat prettiger en je kan wat meer dimensie maken in dit soort games.

    Voor de rest beviel de game me wel weer..voelde voor de rest echt weer zoals C&C behoort te zijn
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden lukt bij mij ook niet. Maar ik was toch niet van plan het te kopen.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel een keer wat anders. Normaal doe ik sport-, race- of schietspellen online. Een RTS is dan wel een welkome afwisseling. En de controls zijn natuurlijk beter op een PC, maar deze controls op de 360 werken ook eenvoudig. Na een kwartiertje "Boot Camp" kon ik gelijk zonder problemen aan de slag
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Multiplayer is wel heel makkelijk als je meteen begint met een tankrush, weinig taktiek helaas... Wel erg leuk :9 !
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo is lekker hoor :)

    Edit: Net een online potje gespeeld, das keileuk!
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dat vind ik jammer. Nu is het gewoon de gene die als eerst een basis heeft die van die tanks kan maken wint, poppetjes zijn overbodig geworden.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De demo speelt wel chill heeft wel wat idd.
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe repareer je tanks die stuk zijn,ik weet wel hoe je die jagurnauts kan reparen als ze om zijn gevallen (met een repairman) maar weet niet hoe je andere tanks kan repareren.
     
  16. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    hoe bouw je extra silo's dan?
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Rechter trigger inhouden-> 1 keer naar boven met D-Pad ->A klikken -> Keuzen uit allerei dingen.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bij je wapenfabriek in de buurt zetten. Die heeft een repareer functie. En anders kun je altijd nog een "rig" bouwen, een zware battle base die je rond kunt rijden en "deployen". Heeft een raketwerper en twee kanonnen en bouwt je voertuigen.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Leuk om te weten dat jullie trouwens allemaal tankrushes gebruiken online. Daar zal ik gebruik van maken als ik straks zelf online ga. ;)
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer zou de demo voor silver members te downloaden zijn?
     

Deel Deze Pagina