[Kabel] Welke?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jensteh, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jensteh

    Jensteh 360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.consoleshop.nl/product/34...ng-+-av.html

    ik ben van plan om deze te kopen, vooral omdat mijn xbox al een paar keer is uitgevallen (reageerde nergens meer op)

    het verschil tussen deze koeler en andere koelers is dat er:

    Quote:
    ...en extra aansluitingen
    De Cooler King dient ook nog eens als AV-switch. Na het aansluiten op de console heeft de Xbox 360 plotsklaps een waaier van extra poorten. Wat te denken van vier USB-poorten, een VGA-poort, optische geluidsaansluiting, een S-Video-, CrCbY- en componentingang.


    ik heb een kabel nodig voor beeld, situatie is zo:
    ik verplaats mijn xbox wel eens van mijn kamer naar beneden en omgekeerd, maar

    beneden > hdtv met de standaard kabels doorgelopen in een kast, ik kan dus alleen de xbox loskoppelen (draden zitten vast)

    kamer > geen hdtv (binnenkort waarschijnlijk wel een grote tv (geenhd))

    ik heb dus een kabel nodig voor beeld tussen tv-xbox

    normaal zou je een normale kabel kopen voor tv-xbox (rood,wit,geel), maar bij de koeler die ik wil kopen (http://www.consoleshop.nl/product/34...ng-+-av.html) krijg je extra aansluitingen (zie boven) dus misschien moet ik een andere, betere kabel aanschaffen

    in een review op de site stond wel: '. leuk vind ik ook dat je via je xbox 360 de beeld kwaliteit in kan stellen. Ik zelf heb hem nu staan 1280 1024 het ziet er echt stukke beter uit als op een normale tv. '

    dus ik ben nu een beetje verward met welke kabel je hebt en wat de beste beeldkwaliteit geeft

    hier staan alle kabels: http://www.consoleshop.nl/accessoire...-en-video.html

    kortom, ik zoek een kabel die de beste beeldkwaliteit geeft voor een 'normale' tv i.c.m. die kooler

    heb er een flink verhaal getypt voor in het geval jullie daar nog wat aan hebben (je weet maar nooit, verkeerde aankoop zuigt ook dus =( )


    alvast bedankt en ik hoor het hopelijk wel
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ten eerste, ik denk niet dat zo'n koeler de oplossing is. Als je xbox standaard uitvalt moet je hem of een betere positie geven, of bellen met microsoft, want dan is je xbox gewoon kapot.

    Wat die review betreft, die resolutie die hij instelt is dus gewoon een hdtv reoslutie, wat jij beneden ook hebt. Gewoon een knullige reactie dus. Gewoon in een gameshop een extra av kabel (liefst rgb) kopen, en je kunt gaan.
     
  3. Jensteh

    Jensteh 360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dienen al die extra functies voor dan? (vga/av blabla)

    sorry, heb er niet echt veel verstand van
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina