Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor even leuk, maar ik hou het bij de demo. Tis me net allemaal te veel mogelijkheden.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Weet iemand waarom ik geen EA account kan aanmaken omdat die gazten zeiekn dat het niet for my age of group is en dat ik een parent mot vragen om een account aan moet maken? Ja leuk, maar dit krijg ik elke keer en hoe los ik dit op? :confused: Bij me family settings heb ik ook al gekeken, alles is allowed. Verder heeft een xbox live vriend van me hetzelfde probleem, en die is in de 20. |:-
     
  3. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens demo is op vrijdag te downloaden als het goed is want voor silver members is het altijd een week later
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is toch juist vet,hoe meer mogelijk heden hoe meer gameplay \o/
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hij ziet spreekwoordelijk "door de bomen het bos niet meer" denk ik..*)
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Terwijl C&C juist nog een van de simpelste RTS games is.

    Heb de demo even geprobeerd om de controls te zien, vind het wel goed gedaan van EA ! Hopelijk volgen er nu meer RTS games op de 360.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    alleen is de richting van het kijken een verkeerde kleur(op je kaart), je ziet nooit waar je heen aan het kijken bent, en dat is irritant want dan ben je de hele map aan het overscrollen..
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Man ik vind dit prachtig, dit is m'n eerste RTS, en om dat beeld, "VICTORIOUS" te zien, geweldig. Of dat laat je zo'n voorhoede van predators ff de enemy base belasten, en ondertussen ben je dan bezig met een leger van 10 Mammoth tanks :9 Sommige mense ging al weg uit de game toen ze die dingen zagen!
     
  9. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ook wel geinig is om gewoon gelijk als je begint zoveel mogelijk support shit te bouwen en als de tegenstander dan komt met zn tankrush is ie de lul en dan gelijk counteren want tankrushers hebben meestal geen defence
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Weet iemand nou hoe je zo'n kutaccount moet aanmaken? Er staat dat t niet intended is for my age of group en ask your parents. Nou leuk voor ze, dan 'vraag' je et maar je kan nergens aangeven dat je toestemming hebt dus je blijft op de foutmelding komen.
    Hoe los ik dit nou op?
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Guys,

    Ik heb even jullie hulp nodig.
    Als ik namelijk tegen de computer speelt lukt het allemaal wel met winnen etc.
    Maar als ik online ga verlies ik elk potje wat doe ik fout,en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik win?
    Wat is bijv nou echt een tactiek die je moet gebruiken bij C&C?

    Moet je nou gewoon veel tanks bouwen,of juist veel manschappen?
    Moet je met je hele leger de vijand aanvallen,of moet je een gedeelte van je leger bij je basis houden en het andere deel op de vijand af sturen?

    En hoeveel harvesters kan ik het beste inzetten?

    Bvd,

    Smok3y
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Ik maak altijd eerst mn kamp fucking goed, vet veel verdediging etc. zodat niemand mn kamp kan beaten. Dan begin ik met tanks, etc. Maar nog iemand op mijn vraag?
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan je hiermee wel helpen:Bij het begin,maak je gelijk een tibirium fabriek,en daarna een power plant. Maak daarna een war factory en zodra die klaar is een niewe CMV ofzo heten die dingen.(Ik bedoel hiermee die vrachtwagen waarmee je in het begin mee begint en uit kan pakken,je hoofdkwartier zeg maar).Dan scheur je dat ding naar de rechterkant van de map waar nog meer van dat tibirium ligt.Vervolgens maak je in de tussentijd een harvester,een barrack en als het kan nog een sattaliet gebouw. Zodra hij aangekomen is op die rechter plek, bij al dat tibirium bouw je hem gelijk uit en maak je daar ook zo'n tibirium fabriek.Die zet je daar ook neer en bouw een extra harvester.Eenmaal alles gedaan wat hierboven staat bouw je dat gebouw dat nog meer technolgie kan onderzoeken,kost dacht ik 3000 of meer.
    Eenmaal die gemaakt, bouw je mammot tanks (of hoe je het ook schrijft) en bouw daar wat van. Let The Game Begin8)

    Dit moet je in een razendsnel tempo doen, en probeer een rush te ontwijken. Wil je echt een anti rush hebben,doe dit ook maar bouw gelijk tanks die 1100 kosten.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik dank u zeer!
    Ik hoop dat ik hieraan wat zal hebben.
    Zal het zometeen dus gelijk proberen.
    Dus het is toch mogelijk te "harvesten" bij die andere tiberium plek.

    bedankt iig. :thumbs:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je hoeft niet een dure MCV te bouwen om een nieuw kamp te stichten. Een "surveyor" is ook al voldoende; die geeft je een beperkte straal waar je in kunt bouwen zodra je hem deployed. Als ik me niet vergis kun je hem bouwen onder het verdedigings tabblad (in de PC versie tenminste).
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Oja vergeten,scheelt je geld en tijd:)


    edit:
    Zag je tekst wat later,maar mischien vind je lord of the rings : battle for middle earth II ook wel helemaal geweldig voor xbox 360. Die game is met de zelfde controls.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  17. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben overtuigd, ik ga m halen\o/
    wie nog meer? (dat ik straks niet de enige ben die dit online speelt)
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook,maar moet eff kijken of dat lukt want wil dit keer ook een nieuwe pc en het geld moet toch ergens vandaan komen.Eind Mei ook nog is Forza Motorsport 2, gaat nooit goed komen.

    Zeg even warneer je een match gewonnen heb oke, :9?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zeg ook niet dat ik de game te moeilijk vind. Ik walste vrolijk door de demo heen.

    Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd, maar het is het hele bouwen en strategisch bezig zijn zonder dat er echt (fp)actie in naar voren komt wat me gewoon stoort.

    Hmmm dit leest ook weer onduidelijk...... :x

    Gewoon geen RTS voor mij :b:
     
  20. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ga hem ook halen hoor! Vind het echt een mooi spel en
    de controls zijn gewoon goed:cool: .. Vooral het victorious gedeelte is erg mooi om te zien nadat je een kamp aan 3 kanten binnenvalt met elk iets van 15 mammoth tanks.:):
     

Deel Deze Pagina