Hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik wist het vroeger ook niet. Ik geef er wel ff een antwoord op: Noob betekent een nieuweling, dus iemand die heel erg nieuw met iets is.
ik wist het ook wel.. ik vind het alleen grappig als mensen antwoorden geven als: het betekend dat je arm bent bij habbo enzo.. maar ik zet er tog duidelijk bij niemand anders antwoorden ?
Ja, maar ik heb altijd die fucking neiging om anderen te helpen. Haha lijkt mij verstandig! Hoe heb je hem nog kunnen verkopen? En hoeveel geld heb je teruggekregen? 2 cent?
Crappy gameplay die zowat bedoeld is voor 10- publiek. Volgens mij ook klote graphics en gewoon een bout spel lijkt me. Als je wil tunen koop dan Midnight Club 3 of Need for speed carbon ofzo.
Heb ook eens een keer gezien dat ze in Pimp My Ride een TV in een reservewiel deden, dat reservewiel hing aan de onderkant van de auto. Welke **** komt nou weer op dat idee?
Yep dat klopt... Maar hoevaak komt het voor dat ie zijn eigen auto moet repareren? En de meeste onderdelen die kunnen beschadigen zitten voor en in het midden, niet achter en wie kijkt er TV als ie onder die auto ligt? Volgens mij moet een opgeleide monteur zich dan op z'n werk concentreren en niet Yo Momma zitten kijken zodat de cardanas op z'n teen valt...
of hij gaat met zijn vrienden op zon bordje wat ze daar gebruiken een film kijken onder de auto zonder dat ie kapot is...
En wat heb je dáár nou weer aan? Dan krijg je alleen maar nekpijn! aangezien ze die auto's altijd volstouwen met die dingen, kan je dat net zo goed doen op de achterbank.