10-2 in rondes. 2 rondes verloren door de chainsaw. Dus je niet je chainsaw gebruiken tegen Team aap.
Poule F: Team 11 USC = Untouchable Stealth Clan is er niet, heb er ook niets van gehoord vandaag. Heb USC Unleashed zaterdag en vandaag een berichtje gestuurd, hij is online geweest maar heeft niets teruggestuurd. En nu komen ze niet opdagen. Ik ben van team 15 uR = Unknowned Rage.
ik meot mededelen dat wij usc misschien neit in de week na de mievakantie kunnen spelen want we hebben dan uitwisseling twee van onze memebrs . als het mag mag ik dan 2 members erbij voegen zodat die kunnen invallen a.u.b. huhn gametags zijn dan DMC Saints NL en USC Madness
En wrm zeg je niets over wat ik erboven heb gezegt? Maarja zal wel, hopen dat andere clans beter de dingen regelen.
ja ik ga niet zo vaak op deze site dus kan ik nisk aand oen en ik heb dan afgesprkeen met jullie morgen match tegen jullie EDIT: en ik kan er niks aan doen dat ik neit vaak onlien was omdat pas mijn oma is overleden. dus ga nou enit zo stom zitten doen.
Team pG kon vandaag niet spelen pas om half 9 hoorde ik dat ze met 4 man waren. Mar toen speelden we al tegn Weekend Wariors waarschijnlijk spelen we de match maandag/dinsdag dat zei Montana
In poule D klopt de 4e match niet. Er staat team 2, maar dit moet volgens mij 16 zijn, die tegen ons (24) spelen in de kolom Match2.
Team 29) DMF = Dutch Mother fathers Poule G | KingSander | Tag Incorrect! Dmf Bullzz3ye Dmf Mazurru Dmf Precision UHC Sapien IndigoRanger NL heel leuk wie moeten ze nu contacte? BTW lol? VVV verliest van SAINT, en staat opt moment gelijk tegen DtS?
De connectie van DtS is een stuk beter waardoor het offhost voor ons een stuk makkelijker is. En tegen ISainTI was onze eerste clanmatch hè, DtS de 2de, dus dat scheelt